Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, December 14, 2011

besar muka

kalau balik kampung........








V




V





V






V






V





V





V


 ketam besar muka maktok jamu.....







 sampai xmuat mangkuk...







 maktok jamu menantu hantu dia makan.....



tapi sayangnya...aku xmakan ketam.....menci.....bukan xmakan...xreti nak makan sebenaqnya....




Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P




20 comments:

eMMe said...

wa tak leh! bukan takleh apa, tak leh napok muka ketam, daripada wa tak reti, jadi reti, tapi syarat nye, ketam tu kene makan kat umah, leh pegang anak batu skali...gigi wa tak kuat, dulu penah pakai braces kan...takot wa nak geget mende keras2 ni....wa leh tolong suapkan isi ketam kat lu, heheheheheh....

*SiRibenMerah said...

over tau menantu hantu matok.. mkn ketam sorg2.. puasssss gitu takde org kaco..
rugiiii la haiii akak x mkn ketamm..

kakchik@ella said...

sedapnya ketammmmm. feveret KC ni tapi KC suka makan jer, masak tak reti. hihi.

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

sodapnyaaaaaaaaaaaa ketam... tertelan air liur oden

SURIA AMANDA said...

Arghhhhhhhhhh!!!!Yus jahat tauuuuuu.....huhu..nak jugakkkkkk...nangesss la..

Mimy Hamid said...

ko ni mmg rugi la...ketam sebesar itu ko tak reti makan...haiyooooooo....rugi woooooooo

mamyharraz said...

mak aiii besarnya ketammmm..

ni kalau dpt mmg tak pandang kri kanan dah konfem!! hehe

Qhaifa Nur said...

pernah makan ketam batu (merah)..isinya sedap
tapi tak semua orang makan...

eB ezrin said...

my fav. besor laks tuh. musti bertambah2 nasik haku mkn. ekekkekekek

Mamamya said...

fuhh..mmg besar btl ketam ni,klu dapat makan sekor pun dah kenyang kan.,.sygnya bonda amani x makan ketam plak.. :)

Dilla Ady said...

mak aihh..len kali balik umah mak tok ajak ai..ai tanpa segan silu leh abihkan!

Softtouch [Hanim] said...

besarnya ketam tu......mesti puas mkn..tp tulah xy [un xbape reti mkn ketam..mkn pun main belasah je...janji rasa isi dia..

محمد رازيق said...

wah, seronoknya ketam besar.. salam kenal.. free2, jmput singgah blog, bc sakit itu, sakit ini??

mamaNoriz said...

nak nangis tengok ketam tu!

rugilah pepel tak makan...huhuuu

rasp said...

sedapnyaaaaa...
i suka ketam tapi kalo kat luar tak makan aaaa...
kat rumah makan sbb leh bawa anak lesung tu skali...
ketuk2....
takut gigi patah hehehehe

~izan~ said...

mmg namanya mcm tu ek ketam tu.tp mmg besar,tak muat pinggan. izan mkn ketam pun tak sempurna,tak reti nk korek2 isiya tp gigih.haha

mekchu said...

kalo org buangkan kulit tinggal isi, makan tak? mengadaaaaaaa nyaaaaaaa...

Bitt (double IS) said...

wahhh sokakkkk...saya kalo makan kat rumah konpem sediakan lesung...akekekke

intan_blur said...

ruginye ko nok..
aku klu mkn ketam..kene ratah,..baru layannnnn..dia x blh mkn ngan nasi..hancurrr

Mama Gee said...

opocotssss...besauunyaaa ketam..
perghh terbayang2 mama isinyaa yg penuh dan maniss....huhuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails