Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, December 5, 2011

penat

haiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....rindunya dengan halaman asmara ku nie...:P....
hari nie aku dah masuk keja...cam biasa.....


tapi badan adalah sangat penatttttttttttttttttttttttt.....tanda2 nak demam dah wujud.....
tekak sakit....badan seram sejuk...ok terbaik la.....
semalam sampai dari kedah dah kul 11 dah.....


hari nie masuk keja ...again punch card kaler merah.....kul 9.30 baru terpacak kat opis...terbaik la kan.....


ingat lepas lunch nie nak g klinik la....xtahan nak menahan kesejukan econd dalam opis nie dah...
bawak keta pun aku xon econd...tingkap tutup....kekekkekeke..spa sangat kan...


ok la...nak BW klu sempat...biasa la...dah seminggu cuti nie...masuk keja jerk...bos harus la memanggil2 kan...
rindu nak tengok perut aku la tue bos nie... :P


k la..nak g buat goyang inul depan bos sat...hahahahahah gegar baby bonda dalam tummy...alolo sian.....







Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P



18 comments:

*SiRibenMerah said...

rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~

eB ezrin said...

eB baru sampai opis, aerish x sehat :)

Deqna said...

syoknya cuti panjang.... memang patut pun rasa malas jer nak balik kl.. sbb kampung awak tersangatlah best....

p/s: len kali kalau balik kg roger2 lah kami...hehe

Eye_nee said...

jgn nak gyang gerudi sgtttt la kan..cepat abiskan keje mana yg patut pas tu buleh balik umah....boommmmm

Mimy Hamid said...

welkam back nok ku syg...ko ni kalau citer tak buat org gelak tak sah...leh gitu goyang inul depan bos...hahahah..gegar baby nok

Qhaifa Nur said...

malasnya nak keje kalau badan gitu...
bos tengok perut je gerenti sejuk punya hati...

POSH76 said...

welcome back!!mesti bnyk citer menarik

Dalila Hamid said...

klau dela tunjuk muka kejap pastu terus g klinik ambik mc........ hhee

eT said...

hehe...harus la yoyang2 depan boss...muahaha

ieda said...

aloor patutlahh
winduu kat amani nie
ada pic baru tak ???

Dilla Ady said...

yu pregnant ke laling? wahhhhh...tahniah dear!!

masuk2 sini terus tau berita gembira...tahniah lagi skali...sian yu demam..jaga kesihatan bebaik

wahida said...

hahaha...lawak la ko ni...
takde maknanya bos ko rindu nak tgk perut ko tu...ekekekek...

hakak CNN said...

jangan luper semua kerja udah ler...kang bos yg goyang inul lakk..hahahha

sW33tdARLiNG said...

ituler aku pun busy lately nokss.... kat rumah malas giler nak bukak lappy, penangan perut membusung katanya

mamyharraz said...

hikhikk..tak tahan ayat goyang inul tu :P

apapun welcome back bonda.

mekchu said...

pitammm la boss tu.. mimpi ngeri tgk mak yong bergoyang.. hhahahaha.. amani ok?

rATu kEBaYA said...

semoga cepat sembuh ye ieda

Mamamya said...

semoga hari ni kembali ceria... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails