Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, November 25, 2011

holidayyyyyyyyyy.....

dengan ini nak buat pengisytiharan....


kekekkekekekek....aku cuti....seminggu.....my BIL nyer majlis kenduri ...
dah la hari tue masa dia akad nikah..aku as ahkak ipar terpilih nie xbalik kan...


nie time nie nyer majlis pun xbalik..memang ko mintak kena umpat selama 7keturunan la kan...
kekekke dah la nie la satu2 nya adik en dedi pun.....






 okkkkkk kami mintak diri dulu ye.....








lupa nak say byeeeeeeeeeeee....hehehehehhehe...
doakan perjalanan kami ke kampung halaman di kedah berjalan dengan lancar dan selamat pegi dan balik ye....




banyak program menanti nie...cuti seminggu nie...klu di beri kesempatan nak jumpa adik2 manish blogger dari penang.....nak pekena ABC GUNUNG JERAI kat pantai merdeka...
lalalalalalalalalalalala....



ppppsstttt:malam nie nak balik..tapi baju pun xpacking lagi..kekekekek...siut sangat kan......





Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P




17 comments:

Ena said...

Selamat Bercuti Eida..

Bitt (double IS) said...

wohohohoho selamat bercuti utk bonda sekeluarga...safe drive...

Eri-chan said...

selamat bercuti sakan. jaga kesihatan ya.

Dee said...

safe journey darling..

eLLy said...

bye bye nyekkk!!
suruh deddy drive elok2 nyek!!

Sunyi la FB selama seminggu nyekkkk..

-oP_ida- said...

yahooooo.....semOga selamat sampai destinasi

ieda said...

seronoknya nak pi oliday .. hurmmm amik pic banyak2 tau ..

take care and sweet journey !:)

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

selamat beritirehat sis..

Papa Mifz said...

semoga selamat pergi & balik...amin...

Softtouch [Hanim] said...

selamat bercuti n berkenduri..rindu ngan amani....

Eye_nee said...

drive carefully...selamat bercuti...

wahida said...

selamat pergi dan balik dear...


aku akan rindukan amani...huhu...

NeenaAnuar said...

enjoy your holiday to da max beb! :)

*SiRibenMerah said...

lamanya holiday..
pasneh akak balik ai lak g holiday..
hahahaha

Mimy Hamid said...

selamat bercuti....blog pun cuti kan..gambo tu memamng sesuai je mood cuti kan

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

selamat ber- oliday prend!!!!

wahida said...

cuti lagi ke nok???

rindu amani ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails