Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, November 3, 2011

agak2 nya la kan....

 mampukah???


kita??????


Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P




19 comments:

mamyharraz said...

aduhh manis kalau dpt begini sampai ke hari tua :)

aminnnn meh kita sama2 berdoa :)

Deqna said...

InsyaAllah.. moga2 kita semua begitu jua...

POSH76 said...

insyallah aminkan ajer

Qaseh said...

hu huuu...selagi hayat dikandung badan selagi itu cinta & kasih bersatu

eT said...

hingga ke akhir hayat...loving2...

eB ezrin said...

x pernah lg jumper couple yg gini sbb family kami byk single mother
ps: slamat hari rayer aji (",)

Ena said...

InsyaAllah.. kita doa banyak2 moga dipanjangkan usia & diberi kasih sayang yg berkekalan.. Amin

Joy said...

alangkah bahagia nye jika mcm dlm pic ni...cinta sejati gitu

intan_blur said...

hmmmmm..mcm susah jek nak mcm nih smpi ke tua.. ;(

Dee said...

alamak..lovingnya..kita doa sama2 eh..

Shu Shinju said...

INSYAALLAH...MUDAH2AN....AMIN...:)

mummysyafie said...

mudah²an kiter akan kekal hingga ke akhir hayat ngan suami masing². tengok gambar ni tersentuh hati..tetiba nak peluk daddy..

mummysyafie said...

mudah²an kiter akan kekal hingga ke akhir hayat ngan suami masing². tengok gambar ni tersentuh hati..tetiba nak peluk daddy..

rasp said...

moga2 lah kan sis....
sama2 lah kita doakan...

*SiRibenMerah said...

insyaAllah....

Mimy Hamid said...

Insya Allah...aku berdoa nak bersama ke akhir waktu hayat bersama kekasihku suamiku..amin..

SURIA AMANDA said...

insyaallah andai jodoh panjang..sweet jer kan kalau mcm ni...Yus..anda di tag..sila ke blog along..

rATu kEBaYA said...

harap2 mampulah.. huhuhu.. hehehe.. hihihi.. entahlah..

sW33tdARLiNG said...

kalau panjang umur masing2, insyaAllah dapat lah berpeluk macam tuu.... hehehehe

tp mentaliti orang melayu ni susah skit.. bila dah tua jer, nak peluk2 pun dikatanya buang tebiat.. tp bg diri aku, aku belasah jer nak bergurau depan orang ke tak.. lama2 laki aku pun dah tak kuasa nak elak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails