Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, November 16, 2011

makan xperlu kata apa-apa

jom makan....




 apple kasturi + cat eyes :P






 nasi sambal sotong







 lupa namanya.....







 chicken slice @subway






 manggo lolo + rainbow lolo








 rainbow lolo





Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P




22 comments:

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

makkkkkkkk ai, sedapnya rainbow lolo sb dpt mkn mango n strawberi.. bestnya.. kat mane ni kak ida??

*SiRibenMerah said...

sedap wehhhhhh~

Shu Shinju said...

manggo lolo tu nampak sedap sgt...bonda...nak !!!!

eB ezrin said...

manggo lolo + rainbow lolo tuh, i wanttttttttttttttttt huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

intan_blur said...

amboi2 ko nok..mentang laki xde,..makan sakan ko ye..ekekkeke..tibe2 plk aku ni meroyan tgk menu ko

rATu kEBaYA said...

banyaknya makanan.. saje je tau..

SURIA AMANDA said...

aduhai...tiba2 teringin plak..

Mama Gee said...

erkkkkkkk sseedapppppnyaaaa bundaaa....makan kt ice room ke tu...

Mimy Hamid said...

yang ko tak tau napa tu aku rasa asam pedas kot...dah ko jgn buat tekak aku meremang...tak suka tauuu...sedap aje ko ni makan

Mimy Hamid said...

apply la cuti beb..dania lagi penting...setel yang urgent tu dulu nnt ckp ngan bos..

ZSqueenbee said...

as salam..sye org bru d cni..sukee sgt nme little princez pn pepel..hihi

mamyharraz said...

dua-dua lolo tu buat sy ngidam hehe sedappppnya..hanya pandang pun tau sumer tu sedapsss ;)

-oP_ida- said...

mashaALLAH kakweh...memang tau saja dia nie....mahu diaaa MENITIS AYAQ lior kat dlm opis nie....HAHAHAHAHAH
sdpnyaa MANGO lalo tuhhhhhhhh

ieda said...

adoi !!!
mangga lolo dan rainbow lolo tuuu bikin akak panassss kat sini daaaaaaaaaaaaaa

Eye_nee said...

gua tgk yg lolo lolo tu yg merembes ayaq liur...sotong sambal tu pon nampak mabeles jer..+ kcg pjg nagn karot yer datin..

makdara TERdiva said...

nak manggo lollo pleaseeeeee :D

Papa Mifz said...

TERLIUH DEN DIBUEK NYO..

mamaNoriz said...

OMG!

yg lolo tu sgt menjelskan lah!

ada gak air cat eyes ek...hehehehe

rasp said...

aduhhhh tengok tetengah malam nie...
terkecur2 i dibuatnya...slurrrpppp :)

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

manggo lolo, rainbow lolo cam sedap jer...

mummysyafie said...

mango lolo tu yang tak tahan.

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya.....lapar!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails