Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, November 24, 2011

sayang selamanya..



Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama
Menikmati indahnya dunia

Karena sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita ke hulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita
Mencari sahabat untuk selamanya

Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia
Sahabat untuk selamanya

Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia



sayang sahabat aku selamanya...



Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P



14 comments:

*SiRibenMerah said...

sayang jugak..
muahhhhhhhh~

eB ezrin said...

aku syg kamu :)

Mimy Hamid said...

nak jawab betul betul....yer sahabat untuk selamanya......

InaAchik said...

berjoget bersama di pagi hari... :)

Qhaifa Nur said...

masa sekolah memang ada sahabat sejati, sekarang oh tidak...

mamyharraz said...

syg anda juga :)

selamanya :)

wahida said...

kalau kawan aku buat baik ngan aku, seribu kali aku sayang ngan dia...kalau dia tikam aku dari belakang, tgk muka dia pun aku tak nak...

rATu kEBaYA said...

luve u... love u... love uuuuuuuuuuuuuuuuuu..

mamaNoriz said...

mereka ni tumpang popularity upin ipn kan...heheh

~izan~ said...

syg jugak kamu! hehe... kita kena la sayang sahabat2 kita kan.. =)

Much Melo said...

saya sayang sahabat saya :)

eT said...

luv 4ever... :)

Softtouch [Hanim] said...

syg ieda jgk..muahs :)

NeenaAnuar said...

muahh muahh!! ♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails