Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, February 20, 2012

biarkan aku mencari dan terus mencari...

tengah mencari mood nak blogkan pasal proses kelahiran puteri ke-2 aku hari tue.....


ada yang nak baca ke??? ke xda orang nak tau pun...huhuhuhu sentap..kekekek :P



Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P

18 comments:

kazmyra afkar said...

SILA MENCARI.. HAHAHA.

*SiRibenMerah said...

ai confirm akan baca tauuuuu..
rinduuuuuuuuuuuuu~

Eye_nee said...

cer cari bawah meja mood ko tu...lu tulis gua ttp akan baca beb...

rasp said...

cepat2 cari mood tu...
nakkkkkk tauuuuu sgt2....
walopun dah tau skit2 hehehehehe...

eMMe said...

gua mmg sentiasa nantikan lu, tak perlu cari2, teruskan je pasang niat, heeee...

POSH76 said...

takper take ur own sweet time...sedia menunggu

eLLy said...

cepat la update kisah eLLy jr tu..
tak sabaq nie kang ceq pulak yg sentap LaLaLaLa

SURIA AMANDA said...

nak baca....tolong la cepat update...x sabar nak baca ni..

Fieza79 said...

kena tgu masa yg sesuai dan mood pun okey baru laju je tgn nk mengarang kan..msh bby blues lg tu..hehee

adarnadzmie said...

nak2 tak sabor ni...hehe

mamyharraz said...

mestilah nak baca..lagi2 tentang kelahiran baby bonda..

eB ezrin said...

haku tungguuuuuuuuuu ;p

Ena said...

opskoz la nak baca... lama tau tunggu.. hihi

ieda said...

sentiasa menunggu dan menanti

ps : dikk akak punn banyak nyeee korje huhuh ari pertama kerja dah kelam kelibut kat opis nie uhuhuh

ratusiput said...

dh lupa sbenonye blog ni.igt takde lg dah.muahahahaha....

Shu Shinju said...

acu nak tau..cite la bonda !!!!

Bitt (double IS) said...

u tulis i baca laaa ;)

Dee said...

citerlah..walau dh tau sket2..still nak tau gak..biasalah..bzbody..hahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails