Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, May 6, 2012

kerinduan

maaf.....menyepi buat seketika...banyak perkara yang berlaku....

dalam sekelip mata.....banyak perkara yang berubah....semoga ada sinar buat kami sekeluarga......

ALLAH tidak akan menguji umatNYA..di luar kemampuan umatNYA.....insya-allah...

semoga dugaan dan ujian yang di turunkan olehNYA...ada rahmat buat kami....


*ramai yang tercari2 kemana ilangnya eida pepel....aku masih ada di sini...cuma mencari ketenangan diri...doakan semoga perjalanan hidup aku di permudahkan...amin.. yang pasti...aku rindu semua.....*




Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P




12 comments:

Mimy Hamid said...

Insya Allah niat ko tu dipermudahkan Allah Taala amin..diam berisi ni..hihi..good luck take care

Ina Khairina said...

rindu bondajugak!sabaq naa...

[z@ck] said...

akak, anak2 arwah duduk dengan sapa la ni? kesiannya kat depa.huhuhu. =(

Ena said...

Semoga SemuaNya diPermudahkan..

*SiRibenMerah said...

sis, be strong..
ingat ai selalu ada kat sini.. anything do inform me okeh :)

eLLy said...

Rindu kamu jugak! take care laling

rasp said...

winddduuuuuu banget sama u sis...
mendoakan semoga segalanya berjalan lancar for you....
take care tau....
muah muah muah love you sis!

eMMe said...

wa pun rindu lu.. maaf la, wa pun tak tau life lu skrg camner... sori sgt2 dari wa, harap n doa agar semua dlm lindungan Allah swt...Amin!

ieda said...

memang rindu nak2 ngan gugurl akk tuu huhu
x perlah dikk , akk doakan semuanya selamat , walau bagaimana sekalipun kuatkan hati mu dik .. insyaallah semua akan dipermudahkan .. aminnn

Mama Gee said...

rindu kt bundaa...

SURIA AMANDA said...

Ieda...
cepat la update..boring la ieda xde..

Softtouch [Hanim] said...

setiap apa yg berlaku ada hikmahnya..sabar n tabah yer...

mis u sefamily....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails