Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, June 25, 2012

di mana-mana saja..janji kenyang...

demi anak......

















 tengah best2 jalan pusing2 tengok lampu...dinda nak isi tank plak....
ok..kita cari pot bawah pokok jauh2 skit dari pandangan orang ramai...














kanda amani hapie giler kot..dapat tengok keindahan lampu kat i-city nie...








ppssst: tudung baru la katakan....tiap2 minggu pakai...kekekkekekekekekke...tudung murah jerk pun...kat pasar malam umah aku nie...2 lai soploh hengget sajork....








Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P


10 comments:

Deqna said...

bestnya dapat membf anak..caiyok2...

*SiRibenMerah said...

pasneh kena standby ponco slalu.. dah tau dinda minta isi tank di mana2.. hahaha.. comel je amani bawah lampu2...

mamyharraz said...

seronoknya tgk lampu..mesti kanda dinda happy sgt kan.

tak dpt carilah harga tudung cam bonda sbb kt psr mlm rmh sy masih mahal.nyampass..

Siti Shuhadah said...

hai bonda..kanda & dinda..

acu rindu la !!

eMMe said...

wah! line clear tuh! kat situ pun jadi kan.. hihihi..kene la pandai2 kan...hihi...kene belajar ni.. penting kan BF utk anak2... saya pun kene bersedia gak , eh! dah ilang la bahasa 'wa' 'lu'

wa lindu sama lu laaaa~

SURIA AMANDA said...

ni mana hilang ni...lama betul kot tenggelam timbul jerk..ala..apa ada hal ngan rega tudung tuh...janji lawa..kan?

kazmyra afkar said...

apalah bonda ni, opcos nak perut kenyang baru best tgk lampu.. hahaha...

kat trganu tudung tu 10hengget selai.. murah lagi la kat sis kaalu mcm tu.. kan..

-cinta soFiaSafiya- said...

cayalah Bonda....go..go..gooo DF..heheh

Eye_nee said...

Dibawah pokok tiruan..jgn menyandar sgt..kang tak pasal2....

ratu siput said...

pweewwiittt...dr blakang pun dah ramping...jeles besan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails