Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, June 26, 2012

kaulah racun...kaulah penawar...

amoih aih...tajuk......sakan kan.....



nie adalah kesayangan aku....








dinda......cool sajork.....
skali buat perangai,...fengsan mak ko nak....





kanda amani yang alwaz buat muka cam..ko pehal......






anak2 adalah anugerah ILAHI paling bermakna dalam hidup aku....
memang kadang2 ada jugak perangai yang menguji tahap kesabaran aku...
tapi bila aku tengok muka masa diorang tido...TERIMA KASIH YA ALLAH kerana mengurniakan aku dengan pemberian indah ini.....








Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P






9 comments:

Riny said...

amani comel!!! x pe....degil2 pon comel....hehehe

SURIA AMANDA said...

amaniiiiii...nak ciummmmm...dinda....nak gegetttttt...boleh x bonda?

*SiRibenMerah said...

terima kasih bonda tayang pic anak2 neh.. hilang rindu~

Siti Shuhadah said...

comey !!

etiey.com said...

bonda....

lama tak mai sini!!!

ala bucuk bucuk... sayang-sayang!

kazmyra afkar said...

kanda amani totap muka tak boleh blah.. hahaha.. macam nak cari gaduh pn ada.. hahaha..

ampun bonda

eMMe said...

Syukur Anugerah Allah, tugas n peranan kite skrg membesarkan mereka dgn penuh kasih syg, nnt wa jadi cam lu gak... doa kan wa, wa doakan lu..
berjaya menjadi isteri/ibu yg bagus!

Ena said...

windunya nak tgk wajah anak2 eida tau... comei2 je.. geram..

ieda said...

lama x online eida ..
winduu ngan amani dan dinda ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails