Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, April 27, 2009

Nabil...dan bekasnya....



intro pic haruslah yang kabur2......hehehehehehhe baru la korang suspend...




apa kena mengena tajuk N3 nie dengan pic nie kan...sebenarnya aku just nak kenalkan korang dengan perempuan di sebalik nabil dulu..ye la citer nie last year punya citer la nie...ha kan dah lama tue.....








apakah motif aku citer pasai benda nie nyek....sebenarnya xda la motif apa2 pun...just aku nak kenalkan korang dengan x gurl nabil...




ala nabil la..RJL2 tue...ada kenai ka???? nabil pun xkenai..ish la...korang nie dari negara mana....nabil yang penuh dengan kelawakkan tue pun korang xkenai ka...ha pandai pun nabil bintang paling fofular 2008 tue la... actually nie la awek dia masa dia jadi dispatch dlu2...huhuhuhu tpi semenjak dia jadi artis nie..diaorang dah clash la..lagipun biasa la kan...aliran dah xsama....heheheheh nama awek nie diana...muka sweet jerk..suka aku tengok muka dia..innocent jerk...




aku kasi gambar berkaler lak tuk korang usha...




aku kenai dengan diana nie masa aku stay kat seremban dulu..masa aku buat parttime kat LENO..dia keja sekali ngan aku..nabil dulu selalu datang tempat keja aku..ye lah kan dah nama aweknyer keja satu tempat nan aku kan..kiranya diaorang nie dulu loving couple la jugak...tapi apakan daya..jodoh xpanjang...so putus la di pertengahan jalan..k la sibuk jerk aku dok story pasal citer orang kan..ampun akak ye diana..heheheheh


diana bila ko nak belanja akak mc'd nie....hehhehehe tiba2 kan...







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails