Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, April 29, 2009

Melalak Session....






actually kejadian nie dah lama dah berlaku..kira-kira dah leh masuk muzium tuk jadi artikel bersejarah la...hehehehe..xpa la kan...janji ado story yang aku boleh bebel-bebel..dah hobi aku memang bercakap kan..so aku story la kat korang semua.....(asal la aku xamik course kewartawanan agaknya dulu kan...hahahahaha)...hari tue ahli-ahli kongres aku ajak g karok...so dengan tidak berlengah lagi aku pun dengan penuh semangat nya..layan la karok nan ahli-ahli kongres yang lain... kitorang g kat endah parade tue...6jam melalak..berapa ratus ntah kena..yang pasti below 2 hundred la...murah gak tue..ada ngan makanan ringan dan ayor lagik...masa tue kitorang g 8 orang...bilik besaq tue...siap leh menari dan berlari lagik..kalu korang nak nyanyi lagu dinda...kanda..(apa ntah tajuk lagu nie..aku lupa la..) korang bleh la berkejaran kat dalam bilik tue..ha..aku nak mengambarkan betapa besaqnya bilik tue...














korang sila abaikan title pic aku tue..nie adalah hasil kreativiti member aku...dia buat freelance photography...kalu korang nak buat event yang memerlukan photographer..boleh la..cari dia...







giler keji kan...orang besh-besh dok melalak cousin aku nie siap leh tido lak tue..yang nampak kepala tue adalah hubby aku...











macam-macam gelagat member-member aku masa nie..klakar betoi..ada ke...orang tengah melalak..ada jugak yang boleh tido...gilo apa....hahahahahah aku pun nek heran gak...





nie lak pasangan ideal..salah sorang besh buddies aku jugak...atie nan hubby dia jai...laki bini ok...korang nie..jangan la buat andaian palsu dulu...heheheheheh nie kununnya ala-ala..ajai nan nurul la nie...nyanyi gaya gini...huahuahuahuahau apapun i lap both of u....








nie adalah cousin aku yang sewel tue..heheheh nyanyi gaya artis fofular jerk kan...gile pasan taw..apa pun nie la satu-satunya cousin kesayangan aku..walaupun kadang-kadang dia selalu menyakitkan jiwa aku jugak...yang lelaki tue bukan boypren dia..cousin aku nie masih solo ok..wah..motip aku nak promosi cousin aku kat sni...ye lah...mana taw ada yang berkenan kan.....sian dah lama dia mendara....hahahaha keji siut penggunaan bahasa aku..






ha kan aku dah cakap..cousin aku nie...giler babeng perasaan diri tue artis taw...huahuahuahau dah gaya spastic giler ko uat cam nie taw kakak...seb baik ketiak bersih...







pic nie betoi-betoi dah macam budak spastic taw...si AM tue pun dah naik gerund tengok ko taw...huahuahuahua





last sekali harus la ada gambaq aku lak kan...bersama hubby tersayang...giler rakus aku nyanyi kan...dah macam mas idayu lak aku...pegang mic gitu.. nyanyi tetap nyanyi..posing tetap posing kan...kan aku dah bagitau kat korang..yang aku nie...camera shock..pantang nampak muncung camera tue nak menghala ke arah aku..harus aku posing dulu...sanggup ko..aku stop nyanyi kejap...hahahahahahah boleh gitu...janji halal la kan..yang korang lak lelebey..emosi asal..biar la aku nak posing..huahuahuahuahahhu




















1 comment:

Eno said...

ko nih memang suke melalak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails