Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, May 6, 2009

halu...halu.....gila kosa.....

halu......sebenarnya N3 nie berlaku last friday...masa cuti labour day hari tue...aku xdan nak update..huhuhuhuhuhu..planning nak update la friday tue...semangat nak update nie...gigih bangun pagi2 hari..kemas umah...basuh kain bagai....sementara hubby aku dok membongkang lagi....aku gigih dok mengemas umah...dalam kul 10lebey cam tue hubby aku bangun...aku dah dok berzikir kat dia suruh call TM tanya pasai line internet kat umah aku...napa lum aktif lagi..xkan nak amik masa sampai sebulan kot baru nak aktif...hangin betoi aku ngan TM nie...sementara hubby aku menyibukkan diri dok calling TM tue...aku g mandi..ye la nanti kalu dah ada line tenet kan ke aku boleh update story mory la kan..tanpa sebarang gangguan...dalam kul 11 lebey cam tue...hubby aku dapat call dan cakap ngan orang TM...gigih2 dok uat aduan napa line tenet lum UP nie kan..jap g...orang TM tue suruh check mende ntah kan..wayar cucuk sana..cucuk sini...sebenarnya ada satu wayar tue hubby aku xcucuk...patut la sampai hujung dunia pun xda tenet...ggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....hangin betoi aku taw.....

pas tue dalam kul 12 lebey..cam tue hubby aku siap2 nak g semayang jemaat...aku lak dok menyeterika baju2 keje...hubby aku dah gigih dok mengubah suai blog aku...korang tengok la..kan ke ada iklan2 kat tepi tue...korang click la...sampai kuar segala macam error mende ntah..aku dah hangin dah masa tue...sampai dia balik dari semayang jemaat dia dok ngadap blog aku taw...gila kosa taw hubby aku nie....
nie la muka hubby aku yang gila kosa tue...grrrrrrrrrrrrrrr....

hubby aku dok ngadap blog aku nie sampai dekat kul 3 lebey...peyut aku dah lapar gile babeng dah masa nie..aku dah sound dia dah...jom la makan...lapar nie.....dia leh dok sengeh2 lagi kat depan laptop tue...sabar je la aku taw....

gile serius jerk muka dok ngadap laptop....masa nie hubby aku tengah dok menADD mende ntah...

aku dah hangin sebab dah lapar kan...so aku layan la movie dekat astro prima..tengah aku besh2 dok layan movie tue...hubby aku dah sound ajak g makan...ya allah sabar je la kan...tadi aku dah semangat nak g makan ko leh lak dok ngadap laptop x henggat kan...
tapi sebabkan lapar aku pun gigih la jugak..g makan sebab aku dah janji nak belanja dia makan...
kitorang g makan fastfood sajok..nanti next N3 aku story kitorang makan dekat mana....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails