Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, May 7, 2009

Mari Bersokan...dan bergosip...







ingat dak..hari tue aku ada cakap...yang aku g bersokan tue kan...ha hari sebenarnya setiap hari ahad...aku nan ahli kongres akan g main badminton dekat court dewan hospital sungai buloh...bapak jauh kan..laki member aku la yang book court nie...murah giler....sejam seploh hengget....tuk satu dewan tue..dalam dewan tue ada 2 court.... ha..ko main la..sampai kuar peluh masam...dah tue..xkisah kalau ko nak lajak time tue...orang tue kompom xkan marah-marah ko....sebab xda sapa pun yang sewa kat court tue....

dari xda orang main..sebab tue management tue halalkan jerk....kitorang main over limit pun..selalunya kitorang start main pukul 9..kalau dah 2 jam harus la pukul 11 dah habis kan...tapi selalu sampai dekat pukul 12 la baru kitorang stop main... dan selalunya kalu main badminton nie...aku xpenah nak berpeluh yang bersungguh2 tue...just peluh2 manja gitu..tapi hari nie..ya allah berpeluh2 aku...tapi bukan sebab main badminton..nanti aku tunjuk penyebab aku berpeluh yang x henggat tue...

haruslah gedik lebey kan..posing jerk lebey...main nyer xseberapa...dasar giler glamour taw..

masa nie kitorang hat pompuan-pompuan nie dah penat giler dah...kaum adam leh lagi dok layan main sampai pukul 12.30..giler betoi taw.xtaw penat apa korang nie...makan tongkat ali apa sebelum main badminton nie....penat aku..dari berpeloh sampai naik kering peloh aku.....dah tue apa lagi kan..harusla kitorang kaum hawa nie layan posing dulu kan...

cuba tengok tue..punya la berderet makanan...cam na kuruih kalu main nyer xseberapa makan jerk lebey...

hubby aku siap sound kat kitorang...korang nie main badminton ke bergosip...hallluuuuuu...ingat kitorang dah xda keja lain ke...


member aku yang pakai key (betoi ke aku eja nie..) merah tue la..yang book tempat nie...tengok la tue...gile betoi taw...akak asal pipi ko merah na tue kak...dah macam pake blusher dah aku tengok...jimat ko kak..xyah beli blusher....

aku suka tengok pic nie..hapie jerk....nie baru sebahagian dari ahli kongres taw...ada lagi yang xda nie...cewah cam ramai jerk lagi...walhal ada lagi 2 keluarga jerk....



ahli kongres aku semua dah berumahtangga..dan aku adalah orang terakhir dalam kongres yang mendirikan rumah tangga...cewah giler skema ayat..mendirikan rumahtangga tue..



giler keji kan korang nie...nampak sangat aku nie pelahap taw...aku tengah best-best dok ngadap bihun guren tue korang leh lak dok amik gambaq kan...lain kali sound la dulu...leh la aku senyum ka..apa ka...xyah la ko nak bercandid camera bagai...



giler keji korang tengok la nie..dah macam spastik aku tengok muka aku...giler scarry siut....asal lak senget-senget mulut aku cam gitu.... keji siutt....tolong jangan memsabotaj aku sebegini ropa ok....


ha nie la penyebab aku berpeluh x henggat tue...budak cinonet nie......aku nak main badminton dia sibuk dok sepak bola kat aku..ajak aku main bola jugak....sampai ter 'pe'od aku taw main badminton hari nie...hahahahahah terus mission fail...hehehehehehe xpa cuba lagi..lum ada rejeki la nie....













No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails