Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, May 13, 2009

POST WEDDING..

sila jangan jeles dengan aku ok..hehhehehehe...xda la..sebenarnya ada sorang member aku nie...aku pun xpenah jumpa dia nie sebenarnya...kenal ngan dia pun masa...aku tengah hangat dok mencari photographer tuk amik pic kawen aku dulu...
tapi apakan daya...jodoh aku nak menghire dia xda kan...sebab dia ada deal lain..kiranya aku nie lambat skit la nak bagi kata putus..huahuahauahua...
tadi..masa aku kebosanan kat opis.dok sibuk baca blog peberet2 blogger aku yang lain...tiba2 masuk satu pesanan ym.."mai kita buat post wedding lak" menerjah screen monitor gedabak aku nie...
harus la aku nie cam terkezut ungka kan...post wedding?????....apakah kejadahnya mende tue...rope2nyer...si silmi nie nak ajak aku shoot gambaq pas kawen....
hehehehhehehehehe....giler jakun betoi aku nak paham bahasa2 photographer nie....baru la aku paham kan...tue pun setelah di terangkan oleh silmi nie..

salam salem: mai kita buat post wedding lak
EIDA YUSOF: post wedding???
EIDA YUSOF: camno tue
EIDA YUSOF: hahaha
EIDA YUSOF: nmpak sgt jakun kan...
salam salem: ambik gambaq selepas kahwin pulak la
EIDA YUSOF: hahahaha
EIDA YUSOF: inatkan apo la tdi..
EIDA YUSOF: hahahahah
EIDA YUSOF: amik gmbaq lepaih kawen..
EIDA YUSOF: cewah...EIDA YUSOF: bleh2..salam salem: buat ala2 retro lak
EIDA YUSOF: bila dan di mn??
salam salem: pakai seluaq bell bottom
EIDA YUSOF: bujetnyer pak???
EIDA YUSOF: gud idea...
salam salem: free ja
EIDA YUSOF: kat na tue??
salam salem: tgh gian nie ha ha
EIDA YUSOF: nak buat...
EIDA YUSOF: hahahahaha
EIDA YUSOF: ala siannyer..
EIDA YUSOF: nak uat kat na tue..
salam salem: carik tempat retro la
salam salem: penang ka..
EIDA YUSOF: wow tmpat retro nyek..
EIDA YUSOF: melaka rrr..EIDA YUSOF: tpi melaka dengerous skrang nie
EIDA YUSOF: ada wabak megnitis
EIDA YUSOF: heheheh
EIDA YUSOF: kat penang nyek
EIDA YUSOF: bleh2..
EIDA YUSOF: eida nak bliksalam salem: buat story book, mcm jkaman 70 aqn
EIDA YUSOF: 27hb nie
EIDA YUSOF: mlm
salam salem: cinta 70 an
EIDA YUSOF: wah
EIDA YUSOF: nak kena cari baju retro nie..
salam salem: carik baju jalok2
salam salem: seluaq kunin atau merah
salam salem: bell bottom

see nak bagi bahan bukti ....bagi korang percaya skit...aku nak di jadikan model..hahahahahahahah xda la...jangan la beranggapan serong ok kat aku....dah orang offer kan....harus la aku memikirkan sedalam2nya....baik buruknye semua...cewah..kena tambah..tolak..darab..bahagi...semua la...

silmi cakap nak buat konsep retro...pas tue dia cakap nak jadikan aku ngan en shukri tue..macam hail amir dan uji rashid...hahahahahahhaahha....kelakar jerk aku rasa...

tapi aku tertarik la ngan story yang dia cuba buat nie..cam na nie nyek..nak terima ka..nak tolak nie...
kata orang chenta itu memang buta..wah ko tetiber.....salah la...
kata orang rezeki jangan di tolak..musuh jangan di cari...xnak la aku letak maut...ish mintak simpang taw....

aku akan pikirkan tentang pekara nie nanti...harus malam nie aku tido sampai bawak ke mimpi...hahahahhaah kalu dah mimpi baru la ada keputusannyer....
cam na nie korang...korang rasa aku nak terima ka nak tolak tawaran nie..cewah ko eida..bujet cam dapat tawaran keja kat amerika lagaknyer...hahahahahahahha ober...ober....

camna ngan fesyen retro tue lak..apa yang aku nak pakai nie...korang ada idea dak????
please help me...help...help..ala2 kambing tertelan batu kelikir......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails