Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, May 26, 2009

tension...


argghhhhhh giler tension betoi aku hari nie taw.....tension nan member opis aku nie....aku soh dia g bank-in kan gaji aku dekat CIMB...dia g bank-in kat HONG LEONG...walhal sebelum pegi tue ye2 cakap CIMB..CIMB...jap g bleh plak ko pegi HONG LEONG kan...alasannyer sebab cheque tue cheque HONG LEONG BANK..bley?????arrrgggghhhhhhhh......... tensi..tensi.....memang mencabar tahap kesabaran aku betoi la....baru dok planning baik punyer kan...semua plan aku hancus...ye la..kebetulan plak mama aku nak g uat umrah 28/5 nie so inat dah masuk la gaji aku kan...ada la jugak skit2 bleh hulur kat mama aku..nie hampeh jerk.....lagi satu nie cimb clicks nie..macam gamp's jerk....aku nak buat payment bill maxis aku nie..dah sampai kena BAR dah phone aku nie..hampeh betoi..xpenah2 phone aku sampai ke BAR nie...sapa la yang dok gayut pake phone aku nie...xkan en shukri kot...ish xmungkin..xmungkin..

tapi hari nie memang aku tension ya amat la...sabar jerk la kan...

1 comment:

amita said...

ada hikmah disebalik musibah..
jgn tensi2....
mummy kan ada.........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails