Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, May 10, 2009

kenduri...

hari nie aku ada majlis kenduri cousin mama aku punya anak kawin...majlis dekat pandan lake club...sebenarnya aku malas betoi nak g..ye lah...segan dowh..lain la kalu mama aku ada sekali..harus la kureng kemaluan aku kan.....

tapi kalau aku x g macam xsedap lak kan..ye lah..masa kenduri aku hari tue..pakngah (cousin mama aku) nie balik kedah semata2 nak g kenduri aku...dah tue xkan aku xnak g kot kenduri anak dia...kalu kenduri dia tue dekat johor ke..seremban ke..melaka ke...perak ke...ada jugak aku alasan xpegi kan...nie kenduri dekat pandan tue jerk...korang agak2 durjana dak kalu aku xg..ish..kompliketed nie.....huahuahau cam besaq na masalah ko kan eida....sabaq je lah....

mula2 tue planning family aku nak turun dari kedah...so xcited la skit aku nak g kenduri tue...tetiber last minit planning cancel..lagipun mama aku demam....

mama aku cakap nenek aku jerk datang....tapi nenek aku datang tido umah sowang lagi cousin aku dekat pandan indah sanun...hubby aku dah sound dari semalam ajak aku g kenduri tue....

dia suruh aku cari kad jemputan tue..ye lah nak g kenduri kat club2 nie kan..takut lak kang xleh masuk without invitation card....aku yang sememangnya cam malas2 nak g kenduri tue..buat2 cari kad tue dan xjumpa....huahuahuahuahua...hubby aku siap suruh cari dalam stor bagai...haluuuuuu xkan la aku nak sorokkan kad tue kat dalam stor kot...

malas betoi aku nak layan dia taw....huhuhuuhu isteri 'mithali' la katakan..jap g dia cari dalam box teddy bear aku jumpa lak kad tue...huahuhauaua maknanyer terpaksa lah aku pegi jugak kenduri tue....

xpa nanti next N3 aku letak pic aku kat tempat kenduri tue nyek...

k la...hubby aku dah sound2 nie suruh bersiap nak g kenduri...dasar nak makan pree la nie.....huh` sabar jer la aku taw....ok see ya....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails