Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, May 23, 2009

aku kurang sihat...

huhuhuhuh...aku adalah demam....seme2 sajork...xda batuk2 ok...so bukan simptom2 H1N1 taw..korang nie xbaik taw mendoakan aku gitu...huahuahauhauhauahu *emosi nie......korang jangan kang aku majuk kang...langsung xnak hapdet langsung kang....huahauhauhauahua *perasaan menguasai diri la nie...inat ada pembaca tegar ke kat blog nie..huhuhuhuh sadis...sadis...

nie musti gara2 balik dari meeting kat kl hari tue..kena ujan.huhuhuhu..langsung seme2 menyerang aku,..ish xsuka btoi taw...hidung tersumbat jerk...semalam balik keja..laju2 aku mandi.,.pas tue dok selepet jerk kat depan tv..saja la nak menarik perhatian en shukri lebey skit..hahahahahahahaha...

elok dekat2 kul 7 en shukri balik...dia tengok aku selepet jerk..dia pegang2 dahi aku semua check tahap kepanasan..jap g dia cakap xdemam pun..huhauhauhauahuahua inat aku berlakon ke..huh`..pas magrib cam tue dia pegang kat tangan aku dah panas..pas tue aku pun dengan mengada yang ober2 gitu kan..cakap kat dia aku nak makan kew tiaw gureng kat pasar malam tue...kul 8.30 dia g la belikan kat aku..sayang jugak en shukri kat aku nyek...hehhehe....

elok pas makan dalam kul 10.30 pas habis aku tengok citer kat TV2 aku pun zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. la sampai ke pagi...tanpa gangguan ok....nyaman betoi hidup aku...ehheheheheh...pagi nie pun..aku xlarat giler nak bangun...nak sediakan baju keje en shukri.nak buatkan air tuk en shukri..jap g semuanyer en shukri buat sendiri.... sian en shukri..aku bukan tanak bangun ok..tapi pala aku nie berat sangat....rasa cam ada kayu balak jerk..menghempap pala aku...berat betoi....tapi pas en shukri g keja..aku gagahkan diri jugak..bangun..buat keja umah..menyapu..mengemop..dan aku jugak masak lunch ok...

siap gigih mengoogle taw...nak masak daging masak kicap yang special skit...baru la semangat en shukri nak makan nanti..biar dia taw skit aku sayang kat dia jugak gagah jugak masak tuk dia walaupun aku xsehat...ha sapa kata aku xsayang dia...huh`..*ahahahhahaahaha tiba2...matik la kan..biaq la aku nak luahkan apa pun...nie kan blog aku..hahahahahaha..*emosi lagik... k la...aku nak sambung masak nie..nanti aku ghajen skit aku hapdet lagik yer...

*thanks to nUR_rOsALiNdA yang sudi menlinkkan aku kat blog dia..aku suka baca blog dia..dan aku suka tengok dia..cute sangat......kenapa sesapa yang sudi menglinkkan aku kat blog korang...thanks a lot....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails