Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, May 30, 2009

Ke Kenduri

actually kenduri nie dah hampir sebulan dah berlalu..tapi aku baru berkesempatan nak upload dan story2 kat sini...ye la aku nie bukan ghajen bona nak upload pic ke dalam lappy en shukri nie...kat opis lak aku kan bz sokmo..(bz ya hamat la kononnyer aku nie...)..tapi xpa la...hari nie aku ada kesempatan nak story2 kat sini...lagipun dah lama aku berdiam diri dari mencorat coret kat sini kan...dan hari nie jugak en shukri kuje..dan balik lambat skit katanyer..selalunyer kul 1.30 dah sampai umah dah..tapi hari nie banyak kuje lak...huhuhu so aku adalah kebosanan la kat umah....

k la..back to the story pasal kenduri anak cousin mama aku nie..kitorang sampai kat sana dalam kul 1.45 cam tue...pengantin tengah makan masa nie...

sampai2 jerk nampak cousin mama aku yang lain dekat hall so borak2 la dulu kan..nak hilangkan rasa malu la kononnyer...huhuahuahuha....

pas tue en shukri dah sound ajak g makan..so kitorang pun masuk la makan2 dulu kan..
makan besa2 jerk..bagi aku...
idak ler sedap bona pun...masa tue ada band yang tengah nyanyi tuk tetamu dan pengantin kat dalam dewan tue...
kiranya ada hiburan la jugak kan..


nie la band kugiran tue...semua pompuan..layannnnn..jugak aku dok dengaq depa nyanyi....

dari lagu 60-an sampai la ke lagu2 zaman skrang nie...

pengantin tengah makan..so aku capture dari jauh sajork...

lagi pic pengantin pun dari jauh....

pas dok amik pic pengantin dari kejauhan dan layan band kugiran tue..dalam kul 2.30 kitorang pun nak berangkat la pulang kan...panas kan xkosa aku nak dok berejam2 kat dalam tue...makan laju2 pas tue balik rr...elok kuaq kat depan nampak pengantin..so aku harus la tidak melepaskan peluang bergambar nan pengantin

pengantin lama dan pengantin baru.....

dekat2 kul 3 dah kitorang pun balik la...janji nan member aku nak g warehouse sale...kat sebelah opis aku..so laju2 la kitorang gerak ke cheras jaya lak...en shukri singgah jap kat shell sungai besi tue..tuk solat..dan aku nak salin baju..mana tahan nak berjalan berbaju kebaya bagai nie...panas ok...getik aku nak melaram baju kebaya sepanjang hari ...xkoser ok...aku xda lak amik gambaq kat warehouse nie..panas ok..xmampu dah aku nak berposing kat panas2 tue...

pas g warehouse sale..kitorang g shah alam pulak...tengok pameran hartanah dekat pkns..


nie masa dekat pameran hartanah tue...

pas habis pusing2 kat pameran tue...kitorang pegi mydin usj lak..beli barang2 umah..seharian berjalan...pas beli barang2 umah semua..so kitorang pun gerak la pulang ke umah...penat weh...berjalan....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails