Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, May 25, 2009

Bukit Tinggi....



Korang penah pegi x bukit tinggi???aku penah la pegi sekali..tapi masa aku pegi tue dah petang kan..sampai kat sana around 6.00p.m harus la dah tutup semua kan..huhuhuh hampa sekali perasaan aku masa tue..dok melangut jerk kat luar tue...nak uat mendenyer dah gelap kan...







aku teringin betoi la nak pegi sanun...nak jalan2 kat atas sanun...bila la agaknyer en shukri nak bawak aku pegi sanun kan...perangai aku nie kan..pelik skit..aku teringin nak pegi...tapi aku xnak luahkan keinginan aku..sebab ye la...kang tiba2 kalu en shukri cakap tanak kang..harus aku sentap seminggu..cam na..sapa nak pujuk hati aku nie...hauahuahauhauhauhau apasal la aku emosi nie...


ha besh kan..cantik dak...korang xteringin ke pegi sana???napa aku jerk yang berkeinginan lebey nie..ish heran betoi la...huhuhuhuhuhuhu








cantik betoi aku tengok kat bukit tinggi nie...aku tengok dalam google jerk la.. *kecewa nie...*korang tolong bagitau en shukri jap keinginan aku nie...


ha tengok tue..cantik kan..


uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cantiknyer...aku nak pegi..aku nak pegi.....en shukri bila nak bawak aku pegi nie....

8 comments:

[z@ck] said...

lawa kn castle tu..zack pn x penah smpi lagi..
en shukri..!!! bini encik kempunan ni..
hehehe

nURmALa mAZLan said...

wuaaaaa
saya pon teringin nak gi sana

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tue la...cantik kan castle tue smua...alahai..en shukri dengarlah luahan isterimu ini..hhuahauahuahuahau

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mala..jom kta g nnti nyek...heheeheheh

aku"anak"arun said...

wow.. besh arr kak..
nak g itut gak...
huhuhu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bleh...nnti kta pegi ye..tpi bila tue???uwaaaaaaaaaaa nak pegi bukit tinggi....

aku"anak"arun said...

jgn sedey2.. nnT kite g'la eik ..
huhuhu

[ LADYKiKi] said...

bestnye kalo g sini.. bukit tinggi... tunggguu!! hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails