Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, May 22, 2009

curang....

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kenapa ko curang nan aku en shukri oiiiiiiiiiiii....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....tapi nie hanya dalam mimpi aku jerk la taw...huahauhuahauauhauahuahuahua sila jangan lelebey emosi dari aku ye....dah 2 malam dah aku mimpi kecurangan en shukri dekat aku..huahauhauhauau...pas tue pagi tadi...ada la segmen majuk gatai antara aku nan en shukri...sebab apa taw punca aku dok bergaduh2 manja nan en shukri..dia marah aku..letak nila kat baju dalam dia..( singlet la taw..) korang nie..jauh melencong pala otak tue...hehehhehehe..dia cakap gini..

en shukri : nie apa nie..boh nila cam nie..
aku : asal..bukannya pakai kat luaq pun baju tue...napa nak g selak tunjuk kat pompuan mana lak.
en shukri : pompuan semua cam nie. suka men tuduh2 jerk (sambil gelak2)
aku : patut rr tuhan dok bagi petunjuk jerk kat orang...asyik mimpi benda yang sama jerk sampai 2 kali dah..
en shukri : hahahahahahah cantik dak pompuan tue..
aku : (sambil menjeling maut kat dia..) cuba la..nak tengok apa YUSNIDA YUSOF nie nak buat...orang kerat letak dalam frame baru taw...
en shukri : hahahahahahahhaahha pas tue nak buat apa..untuk di jual kan...
aku : *merengus kuat...
en shukri : cayang klu mimpi lagik..amik gambar nyerk pompuan tue..nanti abang pegi cari pompuan tue...
aku : dasar..jantan..(hahahaha tiba2 aku emosi nie..)

huh` ko rasa kelakar ke bergurai senda nan aku cam tue en shukri oiiii...aku marah nie..marah..heheheh emosi lak aku pepagi nie....hehehe terus aku lapaq xhenggat taw...aku nie kalu marah2 jerk akan lapaq ...pelik skit aku nie kan...huhauhauhaahuahuahua... k la...aku nak sambung buat keja jap...nanti bila roh kerajinan aku untuk hapdet dah masuk dalam badan aku hapdet lagi k...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails