Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, May 25, 2009

Panas..Panas..Panas...

ya allah...semenjak seminggu dan kebelakangan nie..panas ya hamat...nak tido malam tue...sampai berpeluh2...yang aku herannyer..pas mandi pun still berpeluh2 jugak..nak kata aku mandi pake water heater idak la pulak...kat umah aku xda menatang tue semua....semalam lagik la..aku xtahan betoi..cam nak tido B**** jerk....buka butang baju..pun still hangat dan panas jugak...berpeluh2 x henggat lak tue..adoiyai..tensi btoi aku taw...harus la aku hanggen jerk kan..ye la..kalu tido asyik terganggu jerk...ate bleh plak aku nak senyum seindah suria lagik kan..xda maknanyer.....




semalam tido buka kipas..(harus la..setiap malam pun buka kipas gak)..en shukri siap buka tingkap lagik tue..tapi suhu kepanasan tue idak jugak kurangnyer...pemanasan global btoi la...
cam gini la rope aku kepanasan semalam nie....
kalu dah panas gini xda maknanyer aku nak berpeluk2 ok time tido...sangat tidak sesuai untuk diri aku...selimut pun aku men sepak2 jerk....hangat ok...tolong la...kalu nak jugak peluk aku..letak aircond dalam bilik..kat ruang tamu semua harus aku peluk sokmo....agak2nyer napa la kan..keadaan cuaca sekarang nie...kejap ujan lebat selebatnyer...kejap panas sepanasnya.....heran aku taw..susah nak tafsir....cam aku la jugak..kejap mood ok..kejap mood xok...ish perubahan hormon aku nie....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails