Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, May 22, 2009

Fantasia Bulan Madu Part 4...



heheheh lama lak aku gap nak sambung story pasal honeydew aku hari tue.heehehehe..kan hari tue aku ada cakap nak story pasal aku g jalang2 kat patong beach time malam lak kan...



fullaweh...kat sanun...umah2 urut bersepah..kiri kanan jalan...pompuan2 yang nak mengurut tue pun belambak2 tepi2 jalan tue..nek seram aku tengok..ye la..harus malam nie aku tido depan pintu bilik otel..takut kang en shukri bangun diam2 malam kuaq pi mengurut kan..xke naya..dah balik malaysia aku soh dia uat saringan hiv lagik..aahhahahaahha dah jauh pemikiran aku pegi... k la..xyah aku nak ngarut pasal urut mengurut nie..bek aku sambung story aku kan...




nie masa kat dalam bilik...tengah siap2 nak kuaq..snap pic aku dulu kan..sila abaikan mata aku yang lobam tue..xda masa aku nak mekap2 bagai dah aih memalam nie..xda masa aku taw...


pic gedik aku ataih katil jugak harus lah ada kan..korang sila abaikan keadaan katil yang kusut masai tue taw..kata g honeymoon haruslah katil berserabai kan..xkan nak cekang jerk cadar tue...hauhauahuahuahuah *larikkkkkkkssssssssss...............





kasik pic aku yang agak 'keterlaluan' skit la..*larikkkkkkkkkkkksssssssssssssssss

dah siap2 posing kitorang pun meneruskan mission kitorang jejalan kat patong ......wah xcited nie..ye la..lama dah aku xda nite life cam nie..huahauhauahuahuaha gayat jerk ayat2 penyata aku nie... mintak2 la en shukri xpaham maksud aku..hahahahahahahahah





korang jangan tanya aku asal pic nie jadi gaya gini..nie en shukri la nie..tangan parkison gamaknyer.. ke agaknyer sebab dia nebes tengok nyah2 kat patong tue kot..walaweh terasa antara langit nan bumi aku tengok nyah2 tue nan aku..giler kulit putih melepak..halus mulus..cantik dan sexy....



korang jangan aku..apa motif en shukri amik pic nie...ish.dia nak g disco tue ke??huahauhauahua


muka budak gumbira...dapat bersiar2..di kepekatan malam..





harus la ada pic en shukri jugak kan...tapi leh lak dia marah aku..cakap nampak pic dia jauh..cit...inat dah cukup ensem la tue nak soh close-up bagai kan....





see aku nie isteri yang baikok..xsanggup nak menghampakan harapan suamiku tersayang so...aku sanggup amik lagi pic en shukri..aku IKHLAS ok.....



masa nie lak kat depan one of the famous shopping complex kat patong tue...



korang layan jerk la pic2 aku nie yerk..sebab aku pun dah xtaw nak tulis apa dah nie...otak aku dah tepu dah nie...aku xbrapa nak sehat la..seme2..dan badan aku kepanasan....





nie la shopping complex yang aku maksudkan tadi tue..JUNGCEYLON..kalu korang nak cari sebeniur kat sni melambak2..macam2 ada..korang siapkan duit jerk....

dalam kul 11 lebey cam tue..kitorang laju2 jerk balik ke otel...ish korang nie..harus la balik cepat2..kita kena menghargai masa ok..sayang taw...dah namanyer honeymoon so kena la berhorney2 lebey skit kan...*larikssssssss....matik la gatai lebey nie kan...hahahahaahahhahaha... ok la pic kat bawah nie aku letak as intro tuk next N3...keesokkan nyer lak..kitorang nyer trip ke PHI2 Island...dan aku tengah mengalami..mabuk laut yang teruk..uweeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkk.....(tapi aku xder la sampai mengeluarkan isi perut aku taw..) sajerk la bagi nampak menarik skit....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails