Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, May 18, 2009

Fantasia Bulan Madu Part 3...

sambungan part 2....eh sebelum tue sila layan dulu muka kesakitan hati aku kat airport phuket tue..dasar budus tourist guard nie...ha tengok la muka aku tue..harus la kalu bapak mentua aku tengok dia pikiaq beribu kali nak terima aku jadi menantu dia dulu kan..hahhaahahahah.....

muka budak sakit hati..tapi leh layan amik gambaq lagik...


masa nie kemarahan aku dah sampai tahap larva nak kuaq dari gunung berapi dah nie....tengok la muka aku tue..ada nampak cam nak senyum ko...non adoooooooo.....



k la....lupakan kisah marah..bek aku sambung story pasai jalan2 kat patong beach tue lagi pekdah..hehhehe...kan N3 sebelum aku bagitaw yang kitorang jalang2 nek motor kan..so harus la aku pake helmet..walaupun sebenarnya kat sanun..kewajipan untuk memakai helmet adalah tidak sama sekali..tapi sebab dah biasa kalu kat malaysia nie nek motor pake helmet so harus la aku pake helmet gak kan..kata aku penumpang berhemah..so kena ikut peraturan ok...tapi kalu kat malaysia soh aku pake helmet cam gini..haremmmmmmmmmmmmmm aku nak pakai..koser aku pake helmet gini gayanyer...kat malaysia reputasi harus jaga beb...kat sanun xpo..owang sanun xkenai aku....lagipun kat sanun motor pun diorang leh jadikan teksi..giler btoi la...naik 3 orang sekali pun selamber jerk...ada orang heran..ada polis nak tahan bagai..xda maknenyer..coba kat malaysia harus ko 150m dibelakang pak trafic dah preeeeeeeetttttttttttttt kat ko kan....




klakar giler aku pake helmet nie aku rasa..dah meruncing cam buluh runcing lak muka aku...kalu kat malaysia budak2 men sokan extrem jerk pake helmet gini..hahahahahahahahahah sila gelakkan aku beramai2..

masa nie en shukri nak semayang zohor..so aku tunggu dia kat bawah mesjed sajork.....





pas tue kitorang makan tengahhari dekat depan mesjed nie...sebab kat situ jerk aku nampak tulisan "HALAL FOOD" so laju2 la aku nan en shukri g makan kat kedai tue ... lapo siut...kat dalam flight jerk makan bekpest...huhuhuhu harus la lapar kan...






pas makan dengan cepat2 nyer..kitorang g la ke patong beach tue....memang menarik rrr pantai kat sanun....angin dia pehhh leh lentok aku kat sanun.....masa nie pusing2 dulu tengok apa yang menarik ada kat patong nie kan..tempat soping kat mana..semua la yang leh menarik napsu aku....hahahahahahah




muka budak gumbira lebey dok tepi pantai sambil tengok keseksian minah2 saleh kat sanun..eh asal lak aku yang syiok lebey tengok minah saleh nie.....

en shukri dah macam nelayan vietnam dah aku tengok ha...dia cakap dia cam komunis..hahahha pake topi gaya gini....tapi memang sebijik cam komeng samseng kg putat la...hahahahahahhahaha





tengok tue rambut aku..di tiup angin sepoi2 bahasa jawa..huahauhauhauahua


harus la gambar aku yang lebey kan..kata aku kenan camera harus la..gedik lebey...





nie lak en shukri amik pic pantai yang ombaknyer sedang ganaih memukul pantai..wah lirik aku xhengat...


tengok en shukri pun nak gak amik gambaq kat pokok nie...tue pun setelah aku rasa kesian kat dia..asyik dok amik gambaq aku sajork kan..so aku pung dengan penuh lemah lembut budi bicara menawan kalbu semua cakap la kat dia..aku nak amik gambaq dia plak...eh nak gak dia bergambaq..inatkan aku sowang ja...hehhehehehehehehheheh..nasib la en shukri oiii berbinikan aku..


nie la pokok tue..santeks kan...dah macam tempat landing pulak..besh siut aku lepak kat pokok nie..siap leh angkat kaki lunjur2 kan ataih dahan pokok nie..wah gumbira..gumbira...sambil menghirup udara pantai yang indah...







nie lak aku nak soh en shukri amik pic aku..biaq nampak naga kat ataih tue..xda apa2 motip pun...maybe aku teringatkan abang aku kot..wah apakah...ye la abang aku lahir tahun naga kan..so harus la ada maksud naga tue pada aku..hehahahahahhahahah ampun kan adik angah....

ha korang nampak dak tanda tsunami tue..sebenaqnya aku sendiri pun xpaham apesal letak 300m ke atas...tapi yang pasti tempat nie pernah di landa tsunami pada 26/12/2006.naseb baik aku xdatang honeymoon time tue kan..kot x...ish mintak simpang la kan....puhhhhhh.....gerund kan..tapi aku xnampak la sangat kesan2 tsunami kat patong beach nie...xmacam kat kg aku...sekarang nie dah bina muzium peringatan tsunami taw...so datang la melawat kg aku..kota kuala muda kedah....




budak yang kunun2 nyer taw la kat mana tempat yang dia dok tue..men hentam tunjuk jerk kan....





dah pueh berjalan sampai naik lenguh pala lutut aku...kitorang dok kat tepi2 pantai tue lak ...dok tengok orang naik mende alah tue...aku pun xtaw panggil apa mende tue tapi yang pasti macam ko naik payong tejun tue...dia bawak ko naik setinggi2 kat langit tue..pastu dia turunkan korang..tapi idak la sampai cecah ke laut...dan korang jangan riso sebab diorang xkan biaqkan korang naik sorang2...dia ada guard yang temankan korang naik sekali...

ha dia akan bawak korang setinggi nie la....tinggikan..kalu sesapa hat ada oenyakit gayat yang kronik baik lupakan jerk la no....aku xadvisekan langsung ok...korang blaja naik2 space shot kat genting dulu...agak2 dah lulus korang bleh la naik mende alah nie..



ha masa nie dia dah nak turunkan orang tue..kalu kita naik..kita dok kat depan tue..yang belakang tue orang yang akan temankan korang la....

ha nampak dah selamat dah orang tue turun ke bawah...aku taw..harus orang tue cuak gak tue sebenarnya...hahahahahaahaha....

k.la next N3 aku story perjalanan aku pada sebelah malamnya pulak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails