Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, May 13, 2009

Derita Dalam Bahagia...





















hati aku tengah gundah gulana sekarang....tapi aku pasrah dengan dugaan dan ujian yang DIA turunkan kepada aku...



kata orang hanya insan yang terpilih dan di sayangiNYA akan di turunkan dugaan...



aku mengharapkan satu keajaiban yang bakal berlaku...biar orang nampak kita gembira...jangan tunjukkan pada dunia tentang kesedihan yang sedang kita alami...



wahai hati..berserah dan pasrahlah engkau dengan ketentuanNYA...



berikanlah aku semangat dan harapan untuk aku bersemangat untuk meneruskan kehidupan ini...bukan bermaksud aku patah harapan..tapi hanya untuk semangat meneruskan perjuangan yang belum selesai..



berdoalah dengan penuh keihlasan kerana DIA Maha Mengetahui segalanya...AMIN...

2 comments:

Mrs Nurul said...

sabarlah yer, dekatkan diri pada tuhan, insyaALlah hati tenang

Pepel BoNda AmaNi said...

terima kasih...insya-allah..semoga TUHAN sentiasa bersama dengan umatNYA..mungkin ada rahmat yang kita xnmpak kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails