Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, May 15, 2009

Fantasia Bulan Madu...Part 1

wah apakah tajuk N3 sangat fantasi nie....xda la..sebenarnya...ada di kalangan2 reader2 aku...yang baca jerk tapi xmo tinggai jejak..huh` aku marah nie...marah..heheheheheehheheh ada gak reader aku sebenarnya kan...wah aku vangga..vangga..









sibuk sangat kan suruh aku letak gambaq percutian aku bersama en shukri hari tue...well..setelah 2 bulan berumahtangga...seb baik umah aku ada tangga...huhauhauahuahuahua...baru la berkesempatan kami pegi berbulan madukan diri kami berdua2an...so pada 3/5/09 kami pun telah menerbangkan diri kami...ke destinasi chenta..wah chenta la sangat kan... kami ke mana....cuba teka..cuba teka...apa??? vietnam...bali...loas...chiangmai..chiang rai...ahhhhhhh salah..salah.....









kami pegi P to the H to the U to the K to the E to the T equal to P.H.U.K.E.T...giler babeng besh siut...babeng pun lum tentu besh cam aku..hauhauhauhauahuahuaha












sajerk la nak berangan 70-an....kata dapat offer jadi model retro harus la amik mood dulu...hahhahah senang la nanti nak berposing..wah...nie masa baru sampai....heheheheehehhe


flight kitaorang pagi dari malaysia..around 9.35a.m dan kitaorang sampai kat PHUKET around 10a.m (waktu PHUKET)..sana kan lewat sejam dari malaysia...masa kami sampai tue..sepatutnya ada tourist guard datang jemput kitorang dan bawak kitaorang ke hotel tempat kitaorang stay..tapi dia cakap nak datang dalam kul 11 cam tue la...pas tue haremmmmmmm taw....kitaorang tunggu sampai dekat2 pukul 1 camtue..bodoh hareemmmmm jadah's punya tourist guard xdatang2 .... xkan la ko sesat barat lak kan..walhal tue kat tempat ko...sengal punya kambing..hangin betoi aku taw...sakit betoi jiwa aku...




tengok la muka aku dah xsemegah dah time nie...ye lah maw xhangin aku kan...orang dah kuaq masuk time nie...flight yang kendian dari aku pung dah selamat sampai kat airport tue..orang lain ok jerk tourist guard amik tepat pada waktunya...aku xsempat nak capture gambaq tourist2 guard yang lain dok pegang sepanduk tulis nama pelanggan masing2 tue..sebab masa nie keadaan aku diluar kawalan skit..marah semedang....memang biawak utan la ko kan...tourist guard...aku marah betoi nie..bukan main2 taw...time tue jerk la...

dah dekat kul 1 cam tue en shukri sound ajak aku naik bus..jerk...giler kan...dah la 1st time ko sampai kat phuket tue..dah tue nak kena naik bus bagai nak ke phuket town tue...main hentam kromo jerk la....memang challenger betoi la...klakar pun ye gak waktu nie...ye lah..main taram jerk kan...antara ye ngan idak jerk kan...so kami pun naik la bus..tapi aku xamik gambar pun masa kat dalam nie...sebab penat dowh....xdan nak bergambaq lak kat dalam bus tue...korang taw berapa tambang aku nan en shukri naik bus tue nak ke phuket town... 175 bath...giler main ratus2 jerk...gerund aku dengaq..

jap g masa dalam bus tue aku pun tanya la ngan konductor tue...cam na nak pegi ke Patong beach...korang taw...dia leh tinggalkan aku nan en shukri kat tepi jalan...adoiyai...dia cakap lintas jalan..nanti nampak bus kaler biru tahan..bus tue akan ke patong beach...giler babeng tul taw....buatnyer ada orang jahat ke...serangan dari pengganas ke..harus mati xsempat balik malaysia aku taw...

tengah2 best tunggu bus bawah pokok asam jawa..(kat phuket pun ada pokok asam jawa jugak..) tapi sayang no pic...sebab kepenatan plus hanjeng kat sana bersepah2...ko pandang kiri..hanjeng..kanan pun ada gak hanjeng...depan hanjeng...belakang pun hanjeng...yang jenis besaq2 gedabak tue..bak kato orang nogori sembilan godang...kang aku nak amik pic semua bagai kena koja lak aku nan hanjeng tue...dah camera..kemana aku kemana kan...so untuk tidak merbahayakan kesihatan baik xyahhhhhhhhhhhhhh la kan....selamat....tiba2..ada sebuah tut-tut kasi hon..dan dengan selamba badaknyer dia koner dari arah bertentang datang kat kitaorang..giler betoi cara pemanduan kat sana...dengerous ok...pemandu kat malaysia jugak yang berhemah cam aku..wah tiba2....

k la..next N3 aku continued.pasai tut-tut nie k....sajer kasi korang hangen kat aku..sebab mengantungkan jalan cerita...tengah korang klimaks nak baca...leh lak ada sambungan...huahauhauauahuahuahauhau

jangan mare rr....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails