Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, May 15, 2009

Virus H1N1...



kalu tengok dekat tajuk N3 nie harus ketaq pala lutut..jantung berdegup kencang...napas turun naik semua kan...



ye lah...maunyer xtakut...dah macam2 virus dah ada kat dunia nie...nek seram sejok aku.....aku baru baca paper online berita harian tadi..malaysia telah mencatat kes yang pertama adoiyai...xcaya cakap aku..ha!!! hamek nie..baca...amoih xcaya sangat....kan aku dah cakap..xkan la aku nak mereka cerita dongeng mama aku selalu cerita kat aku masa zaman2 kegemilangan aku dulu..(wah gemilang ke aku..)tiba2 rasa cam jacklyn victor lak aku...huahuahuahua apa yang aku dok meraban nie....k lah..back to the topic..(cewah skeping london..xsedaq diri mai dari mana la nie..)



Malaysia catat kes pertama H1N1

KUALA LUMPUR: Malaysia mencatatkan kes pertama jangkitan Influenza A (H1N1) membabitkan pelajar berusia 24 tahun yang baru pulang dari Amerika Syarikat, kelmarin. Ujian makmal terhadap pelajar lelaki itu mengesahkan ia positif dan mangsa kini dirawat di Hospital Sungai Buloh. Pelajar berkenaan mula mengalami simptom deman, sakit tekak dan sakit badan semalam dan terus dirawat di hospital berkenaan.




ha!! dah caya lum.aku dah siap highlight merah taw..senang skit korang nak baca..(wah ader ke reader blog aku nie..)huhuhuhuh tiba2 syhadu menyelubungi diri..hahahahahaha.dah sian budak tue..pegi Amerika sebab belajaq..balik2 malaysia bawak virus..dah kono kuarantin kan.....adoiyai..apa la nak jadi nan malaysia nie..wah tiba2 salahkan malaysia...tegok environment sekarang nie dah la...keadaan cuaca pun xmenentu taw...panaih bagai nak rak...tibo2 ujang....wah apakah..



dah la kat melaka sanun..virus megnitis menyerang ......



korang rasa2kan...sebab apakah macam2 bencana dah melanda dunia nie...dunia semakin akhir zaman la katakan...tue pun idak jugak ko nak menginsapkan diri kan..eida...adoiyai..xpa..xpa...kesedaran tue dah mula wujud dalam diri aku...



agak2nya..nak kena pake musk ke datang kuje...g berjalang2...di hari minggu...ish cam na nie nyek....poniang den pikior nie....sampai dah tumbuh sehelai uban kat pala aku...hahahahahahahha tue maksudnya rambut ko dah nak masuk fasa jahanam la tue...xsedar2 diri lagi taw..yusnida..yusnida...(promote fullname teruih aku kan.)



apapun yang melanda malaysia nie...aku harap2 dapat la pulih dengan secepat yang mungkin..... meh la kita sama2 berdoa supaya kesihatan kita semua sempurna...








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails