Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, May 20, 2009

Cinta Untuk Ain

korang tengok x citer Cinta Untuk Ain..aku layan betoi la nan citer tue...tapi aku ada gak miss tengok citer tue..huhuhuh sebab majuk nan en shukri la..sebab apa lagi nyek...tapi kebanyakkan sebab aku miss tengok citer tue sebab majuk nan en shukri la..hahahahaahah kan dah menyesal sendiri... tapi aku memang tangkap syahdu habis la..dengan ending citer tue...wah sadis..sadis..sampai terbawak dalam hidupan sendiri..kalau la aku dapat orang yang romantik habis macam shahrul tue..walaweh....


tapi hangen jugak aku kat AIN tue kekadang...nak emosi lak kat shahrul...nasib baik la shahrul tue cintakan dia sepenuh hati..tapi aku paling xbleh blah nan kawan si AIN tue..zarita tue...budus..sengal..korang penah jumpa dak pompuan cam nie...ish pantang tok nenek aku taw..xtaw malu btoi..wah aku emosi nie..harus la emosi..aku xleh bab2 cinta2 nie ko main2 kan..hahahaha tiba2..awas ko en shukri kalu main2 nan aku....part yang paling aku suka dalam scene semalam..masa diorang jumpa kat putrajaya tue..tiba2 ada lori lalu bawak banner..CINTA UNTUK AIN..
napa la en shukri xuat cam nie kat aku dulu..hehehehhehehe kot x..harus aku laju jerk peluk dia kuat2...hahahaahahah...tapi nasib baik la ending cite nie..mengembirakan..kot x..harus aku meroyan kat depan tv tue..xpuas hati...dan harus jugak aku gaduh nan en shukri pas tue..sebab kalu aku dah meroyan harus la dia akan menambah perisa kat aku kan..so akan muncul la adegan lain lak pastu...ahahahha larikssssssssssssssssssssss....
aku copy and paste sinopsis cite nie dari tv3 punya web..

Cinta Untuk Ain

Ain adalah seorang gadis yang hidup dengan ayah tirinya Kamal. Ibu Ain telah meninggal sejak Ain berusia 16 tahun dan di sebabkan dia tidak mempuanyai saudara maranya lagi, Ain telah dijagai oleh ayah tirinya.Kamal mempunyai perangai buruk iaitu dia seorang tahi judi dan kaki botol. Namun selama dia menjaga Ain tidak pernah sekali dia cuba melakukan sebarang gangguan seksual. Walau bagaimanapun Kamal akan bersikap keras terhadap Ain jika dia melakukan sebarang kesilapan. Ain telah menjadi seorang yang mempunyai keyakinan diri yang rendah.Dirinya dibelenggu kisah silam, masihkah ada cinta untuk Ain?
tapi aku tertanya2 jugak la..until now...ada ke lelaki seromantik nie nyek....ha!! sesapa rasa lelaki @ pompuan yang pernah jumpa orang cam gini..jangan malu tuk menyedarkan aku..hahahahahha...ye la..sebab aku lum penah jumpa la lelaki gini gayanya.
aku siap terbayang2 lagik tue..kat opis...biasalah la kan..sifat semulajadi bdak2 kelahiran bulan 8 kot..wah salahkan bulan pulokkk..walhal diri sendiri yang kuat berangan...k la..kang lelebey lak aku berangan kang....
tata...penutup adalah kalam kelibut..huhauhauhauahuahu

2 comments:

[z@ck] said...

bez ke citer ni..
x sempat tgok pn..
Que Haidar mantop kalo berlakon..
=)

Pepel BoNda AmaNi said...

sangat melatopp que haidar tue mmg power...rembes peluh tgk dia berlakon

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails