Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, May 11, 2009

gambaq kawen....

heheheh xsabaq lak aku nak tengok pic kawen aku...huhuhuhuhu tue pun nasib baik adik ipaq aku balik kg...so kebetulan pulak fani call cakap pic tuk kawen aku dah siap...xcited nie...lama aku tunggu kan saat nie...


cewah macam tunggu keputusan kehamilan jerk kan xcited lebey nie.......nak tengok sampai kat garisan penanda aras ke idak.....huahuaahuahau...





ye lah..mahu aku tak xcited...dah genap 2bulan dah peristiwa bersejarah tue...harus la aku nak tengok hasilnyer kan....ngeh..ngeh....





semalam baru adik ipaq aku balik ke kl nie...selalu nyer kalau dia bertolak dari kg tue..harus lah tengah2 malam baru gerak..so pagi hari la sampai..xkan aku nak g umah adik ipaq aku..kul 4 @ 5 pagi kot...ish nampak na aku nie..gelojossss......real-x2...walhal dalam hati aku nie dah meronta-ronta dah nak tengok nie....





giler gelojos kan.....malam nie la kot en shukri tue g amik kat umah adik dia....hehehehehe nanti aku tunjukkan kat korang hasil nya nanti nyer...





eh lupa lak...semalam kan aku g makan kenduri anak cousin mama aku kawen tue...


nanti next N3 aku letak pic2 tue....


semalam aku marathon kl...letis....belengaih tiak aku semua taw....napa la malaysia nie panaih ya amat .....tetiber...ko lupa daratan kan..asal ko inat ko asal dari kutub utara ko....ko asal dari utara sajork ok eida...


sedar diri tue skit...tiba2 keinsafan kenegerian muncul dalam diri aku...huahuahuahuaha....

nie aku kasi intro skit hasil kerjatangan..fani...nie pun aku amik dari website dia...


xsabar...xsabar......



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails