Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, May 19, 2009

Tukar la...

huhuhuhuuhu...semalam en shukri sound cakap skin blog aku cam koliang....huh` dasar taw ..laki aku nie...eh sabaq la..aku kan baru belajaq..harus la gitu...so dengan hati yang waja...(walaupun aku pakai keta wira) apa kena mengena nie...hehheheheheh...so hari nie aku pun godek2 kat tenet nie...cari skin blog yang cantik2 skit...aku pasrah jer la...dengan cabaran2 yang mendatang nie...

so dengan tidak berlengah lagi..tu pun setelah aku menyiapkan dulu keje2 aku yang agak menimbun nie..completekan dulu company profile yang boss aku mintak..hari nie boss aku ada meeting kat OCBC..dia cakap nak datang opis pukul 11.30 nak collect document tue...jap g dengan tergedik2 dan tergopoh gapah aku menyiapkan assigment yang boss aku nak tue..jap g dah pukul 12.30 batang hidung boss aku langsung xnampak...wah....may fool apa nie...sabar je la kan..pagi2 hari dia dah message aku cakap nak collect kul 11.30 tapi sampai sekarang haremmmmmmmmmmmm.... huh` merugikan waktu aku nak cari skin hat santek2 skit jerk taw boss aku nie...

..pas dah godek punya godek...aku pun jumpa la..tapi aku just nak trying pake skin nie dulu..kalau xcantik korang tolong la bagi comment skit ye.... baru la aku taw..cam na yang akan menarik minat korang..cewah.. nie kiranya testing la..klu menjadi...aku terus la pakai sampai aku jumpa yang aku betoi2 berkenan di hati...

apa2 pun semoga cabaran aku kali nie menjadi la no..tapi sebelum tue ...aku nak ucapkan terima kasih kat cikgu ceera yang sudi mengajaq aku ..nnti ada masa dan ketika aku belanja ko ye cikgu ceera.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails