Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, May 23, 2009

Fantasia Bulan Madu Part 5..

k la aku sambung balik story pasal honeymoon hari tue..kejadian nie berlaku pada hari kedua kitorang kat sana..


pandangan swimming pool dari bilik kitorang..masa nie gerimis taw..aku nan en shukri dah feelling2 xbest dah kan nak pegi ke PHI2 Island tue..ye la best lak ujan2 kat tengah lautan kan...gerund aku sey...buatnyer ribut ke apa ke..xke nanya..rugi duit en shukri taw....aku xkisah sangat sebab bukan aku yang buat payment kan.....*lariksssssssssssssssssss...


pandangan pekan patong dari bilik kitorang..hotel tempat kitorang duduk nie..atas bukit..so memang sejuk dan nyaman la udara kat sini...memang sesuai la kalu korang nak memadu kasih kat sini..huhuhuhu

.kitorang pegi PHI2 Island time nie..trip nie amik masa satu hari la.jugak..dari pagi ke petang la..dalam jadual tue sepatutnya trip kitorang kul 8.30a.m dah bertolak ke PHI2 Island tue..jap lagi dekat pukul 10a.m baru kitorang dapat bertolak..tunggu one of the couple yang sama2 naik speed boat nan kitorang la...leh la sesat barat bagai..tourist guard yang g amik diorang kat hotel time tue.cari hotel diorang xjumpa...*ate dok dalam hutan apo cari xjumpa nie...ka tourist guard tue orang negara lain yang baru datang keja kat sanun..budus taw....rugi masa jerk..dah jenuh nak menunggu kat tempat nak naik boat tue...dah tue as usuall la kan....harus la aku berposing dulu...dari menunggu dok melangut ja apa dapat kan... korang enjoy jerk pic yang en shukri amik nie k...kitorang naik boat dekat marina marinne....

dari gerimis sampai la matahari dah naik ke atas kepala aku dok nunggu pasangan yang lagi satu tue nak sampai...

muka budak suka dapat naik speedboat..


cewah masa nie semangat lebey nie nak naik speedboat...


masa nie pic aku yang en shukri amik..aku xda pun amik pic dia...



view kat sini memang cantik la...aku suka sangat..



bukan speedboat nie yang kitorang naik taw..


nie agaknyer diorang nak buat bilik2 hotel kot...mesti cantik kan..kalu dah siap...nanti la aku ajak en shukri g lagik...huahuahuaha


aku pun xpaham apa motif en shukri amik pic potret nie..setakat nak bergaya gini aku pun pandai....bengkok2 kan kaki aku..huh`...dia dah bosan sangat la tue dok menunggu habis semua dia amik pic...sabar jerk la aku kan....ada satu pic tue lagi xbleh blah taw...ada 2 orang minah saleh nie...dok bergambar dekat air pancut yang memancut dari bawah tue...air tue kan...cam ikut irama skit kan..kejap dia pancut.kejap dia stop...kejap dia pancut kanan sajerk..kejap kiri sajerk...gitu la kan..ala susah betoi aku nak terangkan.kalu korang penah pegi BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT tue korang taw la air pancut nie cam na...aku taw kat BUKIT MERAH jerk kat tempat lain aku xtaw..hahahahahahaha....jap g masa 2 minah saleh nie nak berposing air nie tengah stop kan...jap g elok diorang ke tengah skit nak berposing air nie memancut..hahahahahaha apo laie...yang sorang lagik selamat sebab dia dok kat tempat yang bukan tempat pili tue...yang lagi sorang tue..la mangsanyer...dah tue dia dok betoi2 kat atas pili tue kan,..hahaha korang cuba bayangkan air tue kan memancut dari bawah ke atas...habis la.kan..sengal betoi....budus jugak minah saleh nie kan...

TADAAAA....

nie la minah saleh hat sengal tue

minah saleh yang pake baju kajer biru tue la yang kena tue...tapi sempat jugak en shukri amik pic nie..huh`..jaga ko en shukri....gatai nyek...awas ko...*sila pantau gerak geri suami anda yer...


nie lak masa dah nak bertolak dah...gumbiranyer hati aku time nie...


kitorang naik speedboat nie la...


siap lap bagai taw drebar boat nie..gerund aku.....tengok arus tue dah ler....


jelas terpancar kegembiraan kat muka aku kan...


angin punya la kuat masa nie kan..tengok la rambut aku tue....masa nie baru la inat nak bergambar nan en shukri..tue pun ada satu pasangan mat saleh yang baik hati menawarkan diri nak amik pic kmi berdua...wah terharu..thanks....to u..lupa lak nak tanya nama eh...


ha.masa nie aku dah menawarkan diri nak amik pic en shukri lak..sian la kan..asyik2 amik pic aku jerk....yang nampak baju itam tue la mat saleh yang baik hati tue...

kalu dah ada pic en shukri harus la pic aku ada jugak kan...

elok jerk aku best dok kat depan tue..dok berangan ala2 titanic gitu kan...aku dah start penin dah nie..boat nie kan laju..jap g ko rasa terhempas nan air laut...ya allah isi perut aku time nie dah bergelodak dah nie...aku pun masuk baring kat dalam..xleh nak angkat kepala dah time nie...riso gak kang aku terburaikan isi perut nie kan..ada la 2 orang minah saleh.(bukan yang sewel tadi taw..) ala2 pangkat mak aku jerk minah saleh tue..dia tanya aku ada ubat x..nak ubat x...so dia pun bagi la ubat kat aku..soh aku makan..siap tolong picit2kan pala aku lagi..baik betoi hati dia..terharu aku...ada jugak orang yang baik hati cam tue nyek..even dia xkenal kita pun...terharu..sungguh aku terharu....pas aku makan ubat tue..aku tido..zzzzzzzzzzz xsanggup nak menghadapi pukulan ombak tue lagi..better aku tido la kan...so aku xsempat nak mengalami keindahan alam kat pulau2 tue... en shukri jerk la yang dok mengamik pic2 tue untuk tatapan aku...sian aku so nie la antara pic2 tue..korang layan la nyek....aku pun xtaw nak terangkan tempat nie..




time nie aku dah bangun dah...ye la dah nak sampai ke destinasi yang pertama kan...kat sini..just dia stop dalam 1/2jam jerk..tuk posing2 sajork...tapi kalu ko nak berenang2 pun bleh jerk...no hal... nanti dekat next entry aku sambung lagik story journey aku kat pulau2 indah nie....



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails