Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, April 20, 2009

Testing...testing...

akhirnya...dalam kebosanan aku kat opis...sempat lagi aku mencreate blog sendiri..selama nie asyik jadi pembaca blog yang tegar jerk(ader ke bidang kerja cam nie klu ada harus aku adalah pekerja yang cemerlang dan terbilang)hehehehehhehe....seronok baca dan tengok blog kengkawan...so perasaan ingin mencuba tue wujud la kan...saja nak test market hhahahahhahaha ayat sangat poyos taw....sila jangan cebikkan bibir kat aku ok..biaq la aku nak melayari perasaan nie jap...actually hari nie aku bosang ngan sanggap gila kat opis nie ha..ye la cuba korang bayangkan..bos aku xmasuk opis..so keja2 yang dia soh aku buat aku dah settlekan..(saya sngat dedikasi ok) so aku adalah boring,...dari pagi aku dok melayan conference ngan ahli2 kongres aku kat email..hehehe aktiviti wajib tue...event klu bos aku ada pun aku akan terus mengconferencekan diri aku bersama ladies2 aku...wah sngat cemerlang aku sebagai kawan..hehehehehheh..kena lak hari nie akak yang selalu menjadi teman borak nan gosip aku kat opis nie g spital lak..uat appointment katanyer..sila jgn busy body nak tnya aku dia sakit apa ok..so aku kena la layan diri aku sndiri..huhhu saya sngat kesian kan...xpa..xpa biaq aku layan bosan aku dlu kat sni k..aku nie kalu dah bosan2 nie aku akan lapar yang tidak dapat di bendung..aku memang kaki makan ok..aku ada la mencaptionkan beberapa keping gambar kebosanan aku kat opis nie..tpi masalahnyer aku xbawak kabel phone la pulak cam na aku nak menguploadkan gambar aku yang xbrapa nak semenggah tue tuk tatapan korang..eh ada ke manusia yang nak membaca blog aku nie..hhuhuhuhuh ayat raih simpati nie...sila simpati dengan saya..xpa..xpa..orang kata xkenal makan xcinta...hehhehehe nnti klu dah kenal baru la leh mencintai saya..wah apakah.... k lah..klu intro mana leh bebel bebanyak kan..so nnti di kesempatan lain saya mencoret lagi luahan perasaan saya di sini ok...ok lah selamat berkenalan...daaaa...sampai ketemu lagik ya...ehehhehehehehe

2 comments:

sayangtikah said...

kononnya kebosanan....maka terlahirlah blog yg ditunggu2 ni.....baik ko letak tajuk AKU BOSAN @ BOSANKAH AKU....jer.....
permulaan yg ok2 jer...

Eno said...

takmo...takmo...aku nak tgk ko mkn gak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails