Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, April 29, 2009

PROMOSI...DAN TOLONG MENOLONG...

selamat pagi semua..pagi nie mood aku kira baik sikit la..so dengan penuh semangat yang berbunga-bunga aku pun nak menolong sesama umat cewah ayat xbleh blah kan..sebenarnya aku just nak tolong promosikan member-member blog aku punya perniagaan..apa salahnya kan kita menyokong kengkawan..niat murni tue.. kalu diorang maju..aku pun maju jugak..mana taw leh jadi marketing manager lak pas nie..
k la..bebel pun tarak guna...aku nak promote one of my peberet blogger punya jualan online...aku minat betoi baca blog dia nie...enjoy jerk...dan yang penting aku rasa dia xhipokrit..(betoi ke aku eja nie..) memang enjoy la yang pastinya.mula-mula tue aku macam takut jugak kan nak mengadd link dia kat dlam one of my listing peberet blogger...tapi aku nekad dan pasrah jerk...aku bukannya nak buat jahat kan..aku just nak berkawan..mana taw leh sharing pengetahuan... dia buat jualan online baju-baju nie semua..kalau korang ghajen masuk rrr blog dia..tengok sendiri apa yang dia jual...korang tengok sendiri k...kalau korang ghase korang berminat nak beli korang pandai-pandai la bertindak dengan lebey lanjut...nie link blog dia...

http://c33ram00n.blogspot.com/

ok..lagi satu lak my besh buddies nyer blog..dia juai tudung secara online...harga pun berpatutan..kiranya nie baru permulaan la untuk dia mengaktifkan diri dia melibatkan diri secara langsung dalam dunia perniagaan online nie..
korang bagi la sokongan moral kat dia skit..tudung yang dia jual pun yang latest-latest punya collection la..kiranya yang macam ekin tue la...hehehehhe kalu korang nak jadi cam ekin tue boleh la pakai tudung tue..tapi betoi la..tudung dia cantik la...kaler yang soft-soft jerk..sesuai la ngan usia kiranya...tapi yang kaler tuk mak-mak kita pun dia ada jual jugak.. korang terjah la kat blog dia..tengok sendiri nyek...sama-sama la kita menyokong bangsa melayu maju...nie lak blog tuk tudung online tue..

http://mamaally.blogspot.com/

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails