Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, February 13, 2010

Roti Arab

hari nie kita makan roti arab plak..
ha....ko jangan ingat kat arab jerk ada roti arab nie..
kat malaysia pun ado taw... :P
xyah nak beli tiket ketebang tuk g arab semata2 nak makan roti arab nie..
cari jerk kat kedai2 makan berhampiran anda..
insya-allah pasti jumpa...
klu xjumpa gak..korang tatap jerk la monitor korang nie..sampai konyang...
errkkk alhamdullilah... :P


roti arab yang dah penyek sebab letak dalam bekas polisterin nie...
2 aku punya... 2 mak buyong punya....
(masih xsedar diri..yang diri sendiri pun buyong jugekkk...:P)



nampak e2 mayonis yang merembes2 kuar tue..
ha..e2lah yang buatkan aku suka dekat orang arab nie..eh cilap roti arab nie...
gila ko suka orang arab..eeeeee mak gerund noks...


rasa roti arab nie lebih kurang samo yolah dengan rasa roti john tue...
inti dia pun lebih skit samo jerk...
cuma bentuk eh jerk lain..
john punya panjang...arab punya bulat.... tettttttttttttttttttt
eeeee tibo2 blue wave nie..:P

p/s: korang raso sakit hati dak..setiap kali masuk sini..makan..
masuk jerk makan...jemput makan tawan2... :P



4 comments:

Kyuubi_85 said...

uuuu... mcm sedap... lapar2.. huhuhu

NeenaAnuar said...

ohh.. kite selalu makan roti john jek... roti arab nie tak penah cuba lagi..

POSH76 said...

sodapnyer aku tingin tapi tngk mayo tu yg aku takut nak makan...kalu aku selim cam ko sumer pun aku ngap...hehe

Deqna said...

hahahahahaha apa ni panjang...bulat...???? nie... isy malu kat baby tau...hahahahahaha

tingat makan roti arab masa kat langkawi hari tu.. sedap gak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails