Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, February 1, 2010

JJCM bersama puan purplelicious.. :)

wah...dah la lama xbuat N3 kan..tiba2 N3 terus terhidang makanan tuk korang..
jemput makan kawan2...penat aku order tuk korang nie... :P

aku kan semenjak perut berlapis nie...(motip perut berlapis lak nie..biarlah rasier gitu..)..huhuhuhuhuhuhuhu
mood tuk makan nasi adalah sangat merundum ok...
gila xlalu nak makan nasi..
memang rasa xbleh nak telan langsung...
siap paksa2 diri makan...takut xda tenaga lak xmakan nasi kan...

hari tue..time lunch..aku dengan mak buyong sahabat peneman setia aku...
kuar lunch..aku order nasi goreng....
selepas 2 minggu xmakan nasi...
memang badan gigil2 la...sebab tue paksa diri nak makan nasi jugak...


nasi goreng ikan masin..telur dadar...
nampak macam menarik tertarik da bomm kan...


menu mak buyong...nasi putih..pakprik campur....air kosong..


sedap ooooo pakprik campur nie...


xdilupakan sambal belacan bersama kacang panjang dan timun....


saja kasi close up lagik nasi goreng aku..
nak kasi korang lapar...:P


elok habis jerk makan..tekak aku dah meronta2 dah..
nasi dalam perut pun dah meronta2 tuk kuar...
huhuhuhuhuhuhu elok sampai dekat opis...aku siap baring dekat bilik solat dulu...
tanak kasi makanan semua keluar balik....
dengan kepala berdenyut2...semua complete set la....
huhuhuhuhuhu pasrah la....cam lagu erra fazira...
kini aku pasrah dengan segalanya....
tapi tue dulu jerk...sekrang aku dah ada selera dah nak makan nasi..
kira dah bleh telan la..xda acara gimnastik dah la dalam perut lepas aku makan nasi...
yahooooooooooooooooooooooo selamat melapiskan perut aku.... :P


p/s: esok aku ada check up dekat hospital ...doakan aku dan kandungan selamat yer... amin..


6 comments:

s h a r v i na said...

kak. minum la soya..
nanti dapat anak puteh..
org la ckp..
ehe..

[z@ck] said...

nasi goreng ikan masin..
my faveret!
=)

Ena said...

Yeayyy.. nasik dah x kuar lg.. selera dah makin baik ye.. ha camtu la.. baru la best..

Unknown said...

alhamdullilah hang dah bley makan....bagus2...hang kene makan taw & take care ur self...think for ur baby taw...insyallah sumernyer selamat yek

Aujinz said...

woooooo...

perut dah berlapis?..
isk isk isk...

NeenaAnuar said...

nasi goreng ikan masin.. yum2...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails