Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, January 31, 2010

teringin ke mengidam nyek???

N3 yang dah terperap dalam draft dah hampir 2minggu lebih....
biasa la aku kan..skrang nie kejap rajin...kejap kang malas melampau...
kejap ok...kejap kang ko...(oooppssss cam scary jerk bunyi ko...) kejapkan kurang sihat.....
sebenarnya dah lama aku nak chit chat nan korang pasal nie..
tapi baru hari nie aku menggagahkan diri aku menyiap dan menaip N3 nie...

hari tue..aku teringin gila2 nak makan buah jambu nie....
waktu aku nak makan..haram nak jumpa klu aku cari..
cuba kalau aku xteringin pun nak makan..
melambak2 buah nie kat mydin tue...arrggghhhhhhh...tension btoi..
sampaikan buah jambu nie pun my best budiey yang tolong belikan..
thanks kak miow...i lap u lah...
my prenz nie setiap hari minggu aktiviti riadah dia suami isteri adalah merempit dari kl ke ipoh..
memang xda keja betoi..bekpest dekat restoren jejantas sg buloh...lunch dekat restoran tasik raban ipoh...

dah alang2 dia dah ke sana...aku pesan la dengan dia belikan aku jambu nie dekat hentian tapah...


nie la jambu yang aku teringin bebenar nak makan tue...
dapat makan sebiji dua pun dah kira nikmat tak terkata dah bagi aku...


cicah dengan kuah rojak yang dah nak habis tue... :P
pehhhh memang terangkat.....


sekali dengan pisau aku hadap tuk korang kan....
sekarang aku dah xteringin dah nak makan buah jambu nie..bukan maksud xteringin tue..
xnak langsung..tapi setakat nak rasa skit2 tue bleh la.. :)

5 comments:

Ena said...

Heh3x.. harus la mengidam bile dah preggy ni kan!..
Pssttt!!.. sy lau x preggy pon kan.. asal buah jambu nie.. jd mengidam sokmo.. peberet tu tau!.. hu3x..

[z@ck] said...

cicah pulak dengan kuah rojak Mak Bee..
pergh..terangkat beb..
=)

Jijahh @ f.k said...

always my favvourite nih

POSH76 said...

mak aii sedapnyer my fav...especially the kuah rojak hehe

NeenaAnuar said...

ya allah... terliuqqq suda... kite tak sempat lagi nak jamah kuah rojak sis.. nanti dah sihat sikit kite nak beli lar jambu air tu.. sslluurrrpp...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails