Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, January 4, 2010

Alhamdullilah..

syukur sangat2..ke hadrat ILLAHI..akhirnya...
gembira xterkata...tapi masih terlalu awal so kena banyak berhati2..
dan jaga diri...






p/s: kesihatan masih tidak berapa mengizinkan...nak menaip nie pun sambil letak kepala atas meja...dugaan tuk aku....memang bukan mudah untuk mendapat pengalaman nie...
aku nak ziarah blog kawan2 pun seksa taw...paksa diri jerk nie....

8 comments:

PUANSTOBERI said...

Puanpurple,
Tahniahhhh..adiah di tahun baru la ni kan?? hiksss :)

AmyNa said...

frend.. x apa take time yer. yang penting rehat secukupnya.bila semuanya dah kembali normal.sama² kita meriah kan kembali..insyaAllah.

Deqna said...

hai... lama tak jengah blog.. ada good news kah? tahniah jika sangkaan ku benar yer...happy to hear that :)

p/s: sori hari tu tak dapat jumpa yus & neena - keadaan tidak mengizinkan.. asik tak sehat jer... so, kuah rojak tu camne yer???

Aujinz said...

TAHNIAHHHHHHHHHHHH....

yay yay..aku dah leh jadik pakcik nie...huff huff huff...

POSH76 said...

beb aku taw sudah...kalu betul tahniah yer...ko kene jaga diri ko baik2...jgn sibuk pasal blog2 ni yg penting diri hang & tooot...hehe

Dee said...

tahniah..kan dee dh kata..hehehe..

NeenaAnuar said...

congratsss sis! jaga diri baik2 yer..

intan_blur said...

tahniah beb...take care ok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails