Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, January 13, 2010

Chicken Chop lagi

ohhh dah lama rasanya....xda menu makan2 kat dalam umah aku kan...
al-maklum la..sekarang nie mood swing skit...
tengok makanan pun kadang2 dah bikin badan aku lemah...
dugaan2....bukan senang nak dapat pengalaman cam nie kan...


ohh sebelum aku tepek..gambar makanan yang aku makan minggu lepas..
aku tepek la muka aku dulu...
nie kira latest aku la nie... (hari jumaat lepas punya gambar nie)
muka adalah pale jerk..



aksi menunggu makanan dari mak buyong..(dok kata dia mak buyong..langsung berjangkit kat aku lak..hehehehhehe...beza usia kandungan kami adalah 3 bulan.)


aku...ice lemon tea....mak buyong tea tarik...


nie makanan mak buyong...
nasi goreng mende ntah..
gila banyak nasi dia...seksa kalu aku yang nak menghabiskan nya...


not bad la rasa dia..
sedap jugak...
yummy..yummy...



nie aku nyer menu...
chicken chop
tapi xabis makan pun...
huhuhuhuhuhuhuh


aku dah potong skit baru teringat nak amik gambar
sebab tue cacat skit chicken chop aku...
kalu aku sihat dan selera makan nie..senang2 jerk aku habiskan
satu pinggan chicken chop tue..
xda hal..tapi sebabkan selera makan adalah sedikit terbantut skrang...
huhuhuhu memang menjawab la nak habiskan...


p/s: skrang aku memang xbrapa selera makan..asal makan jerk kuar balik...
tapi kenapa aku dah xmuat pakai suar keja yang bersaiz S....huhuhuhuhuhuh
nak kena beli suar baru la lepas nie....xpa la..demimu wahai anakku... :)

10 comments:

kathy jem said...

makanan akak buat saya lapar...huhu

Dee said...

terliur tgk gambar food..

iedaLUVsham said...

tahniah beb! ko dah mak buyong kene jaga diri, jaga makan, jaga laki, hahahaha!!! take care! :)

Ena said...

Bestnyerrr chicken chop lamer x makan nie.. nak ajak en hb la nanti.. heh3x..
k la tu.. msaih sempurna lg pic chicken chop tu.. lau akak la.. dah abis baru ingat nak snap pic.. hua3x..

Diarihatiku1976 said...

bestnya aksi makan.makan..

Redbloodsnow said...

hahaha..nasib baik teringat nk snap kan. jgn jd mcm zie. dh nak hbis baru teringat..lagikkkk huduh jd nya :P hikss

Aujinz said...

chiken chop..dah lame tak makan ciken chop...nguahhhhhhh....

NeenaAnuar said...

huhuhu.. lama toi tak jamah chicken chop!

::PoRcUpiNe:: said...

kak,nape akak xselera makan?
len kali,pggil saya kak!
saya sentiasa berseleraaaaaa!!

POSH76 said...

insyallah lepas 3 bulan okla tu...la ni hang nak makan apa layan ajer taw..kang kempunan baby tu hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails