Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, February 2, 2010

yahooo pn eida dapat hadiah dari pn ieda

dengan bersiarannya N3 nie..aku adalah dekat hospital tuk check-up..
huhuhuhuh doakan aku yer tawan2.... :)


huhuhu nie pun sebenarnya N3 basi dah nie...
tapi baru hari nie aku berkesempatan nak post tuk tatapan korang...huhuhuhuhu

hari tue tiba2 phone atas meja berbunyi...
"eida...ada parcel tuk u kat bawah..."
aku pun apa lagi..semangat la kan...nak tengok apakah dan dari siapakah...


terima kasih pos laju sebab menghantar dengan selamatnya kiriman orang kepada aku....



puan yusnida a.k.a puan purple tue...hehehehehhe


dari pn stoberi...a.k.a puan ieda...
terima kasih puan stoberi..aku suka cenderamata tue..cute sangat..kaler purple yang penting...
muahhhh skit.... :) *hugs*


puan purple yang xpurple nak inteprem bersama kiriman yang diterima...


lagi muka aku yang memang xsemegah nie...


nie la yang aku dapat...
cantik kan..cute jerk...


yang penting kaler hampir2 kepada purple..kira orait la...
suka aku dapat cenderamata gitu..terharu ok...
ohh lupa lak nak bagitaw aku dapat cenderamata tue...
sebab aku dapat teka nama buah yang pn stoberi post kat N3 dia sebelum nie...
iaitu buah nam2...sapa taw buah nam2...angkat jari???
aku bawak balik mende nie kat umah..en shukri dah tanya..napa aku dapat mende nie..
sapa kasi..dan aku pun bagitaw la..dia leh gelak kan aku guling2..sebab teka buah nam2 jerk katanya...masuk peraduan xglamer katanya...*huh`...marah nie...*
ada ke masuk peraduan..tue bukan peraduan la..tue dah orang tanya nama buah tue..aku cakap la..
huh` dah pn stoberi baik hati nak kasi aku cenderamata aku terima la..dengki taw
laki aku nie sebab dia xdapat hadiah apa2 dari aku dah sebulan lebih dah..tetttttttttttttttttt
opppppsss terlebey suda.....ok la..ok la...jangan noty2 dan dirty2 minded ok... :P


7 comments:

Deqna said...

hai yus..

lama tak dengar citer..apa khabar sekarang nie?

take care yer..

Ena said...

g check up yeh!.. hope everything is alright! :)
yeayyy.. dpt adiah!.. k la tuw.. bukan senang kan org nak kasi kat kiter!!

Dee said...

wui..baiknya hati pn stoberi tu eh..best kan dpt hadiah..hubby u tu jeles ar tu..

puanstoberi said...

hoho.peraduan tak glamer yer. itu bkn peraduan tu..itu sebenarnya saja2 mao kasik gift ke org. kan keja kat kraftangan kan. byk menda2 cenggitu kat sini. nati pas ni ada hari kraf kan, lagi la byk menda2 camtu.
apa pun, selamat pun smpai dan maaf yer, adiah biasa2 jer. hehe :))
p/s: bgtau incik shukri tu, kata kat dia nati kita kirim buah nam-nam plak ke dia. huhu

Aujinz said...

gerekkkkkkk......

hahahhahaha...:))

Unknown said...

tahniah beb...aku pernah makan buat tu tapi tau nama...elok ler tu...saper nak bg pesen kan...en shukri jeles tu ...dia pun nak gak hehe

NeenaAnuar said...

wah congrats.. dpt hadiah yek..

sis suruh en. shukri bukak blog satu in order tuk dia menang hadiah gak... hahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails