Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, February 13, 2010

Hapdet Tentang Miss Purple

mari2...rapat2 lagi...
sini ada cerita maw kongsi sama korang....
~mood sawan menyerang tiba2...~ :P

aku nak kongsi pasal aku la plak kat sini..
asyik2 makan...makan...makan jerk kan..
pastue salahkan penimbang sebab naik secara mendadak...
memang xda kesedaran diri betoi taw...

ok...hari tue kan aku g follow up dekat gynea dekat hospital serdang..
meh aku share nan korang rahsia nie..


02/02/2010

berat : 47.2kg ( dulu aku timbang 08/12/2009 46kg sajork...)
bp: 120/70
kandungan: scan hb bb ok..

doc nasihat kan aku supaya jangan buat keja berat..
jangan stress2 lagi...sebab doc cakap takut bleeding lagi..
amatlah merbahayakan kesihatan katanya....
bahayakan kandungan sekali...
langsung dapat mc lagi 3hari...rehat kat umah sajork...
xda g mana2...buat keja apa2 pun x...
keja umah skrang semua dah di take over oleh en shukri..
masak..membasuh...semua dia..aku tido..baring..tengok tv sajork...

pastue doc cakap dah bleh pegi buka buku merah....
khamis lepas aku pun pegi la buka buku tue dengan en shukri..
haruslah dia jadi peneman aku kan..
en shukri cakap..sekarang nie bleh la dia temankan..nanti dah start keja
baru...aku kena datang sendiri la..sebab xkan dah nak masuk lambat lak kan..
not gud..nanti lambat kompom...
lambat kompom maknanya lambat dapat increament..
lambat dapat increament maknanya..lambat la aku nak habiskan duit dia...
hahahahahahahahah (menyonsang ke lain plak tibo2...:P)


10/02/2010

berat : 48.7kg (gilo seminggu naik berkilo2...sila salahkan en shukri sebab paksa aku makan
nasi siang dan malam katanya nanti bb dia lapar...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
bp: 100/60
kandungan: scan hb bb ok..

sebabkan semua dah ok..so next appointment 11/03/10
semoga semuanya dalam keadaan terkawal dan di permudahkan la...
alamak aku lupa lak nak scan gambar bb tue..
xpa la..nanti aku hapdet pasal nie nanti aku letak tuk tatapan korang k..
yang penting sekrang nie aku kena banyak2 kan rehat..dan jangan stress2 sangat tue jerk la
dah lama aku xtepek gambar aku kat sini kan..
xpa2..nanti aku tepek la..tuk tatapan istimewa korang...
nampak la kebuncitan perut aku dah skit..
skit jerk taw....tapi suaq levis aku semua dah xleh pakai la...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dah meroyan cari suaq lain nak jalan2 xda suaq....
gilo ko nak pakai suaq saiz 24 @ 25 lagi..maw tersembul pusat aku kat luar nanti...
ohhh no....sabar ye..lagi setaun aku sarung balik suar2 aku tue semua...tungggggggguuuuuuuuuuuuu


5 comments:

Aujinz said...

lepas setaun...dah tak leh sarung dah seluar tue..harap maklum..

(..muahahahhaha..giler dengki..)

NeenaAnuar said...

takper sis.. tuk baby... mama gemuk sikit pun takper... nanti bile baby dah kuar.. make sure mama dia leh pakai balik semua seluar2 yg bersaiz anak dara tu yer.. insyallah.. sis leh nyer..

intan_blur said...

uiksss..ko ade hadapi bledding ke ida...sorry..mungkin ko ade update ko punye entry pasal tuh tp aku miss ko punye entry seblum nih...simpati kat ko...take care dear

Unknown said...

alhamdullilah sumer ok...ko kene jaga baby baik2 taw...u too ko jgn bantai diet lak hehe

Deqna said...

tulah tu, buat masa sekarang ni kita kena lupakan dulu suar2 jeans kita sebelum nie, baju2 yg kecik2 tu sumer.. sumer kena letak tepi dulu.. takpe lepas setahun kita cuba balik.. boleh lagi ke tak pakai kan..

take care yer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails