Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, February 12, 2010

Membaca amalan yang mulia

sekrang nie aku dah rajin membaca buku sila percaya yer....
cuba kalu masa sekolah aku rajin membaca cam gini kompom
aku dok jepun dah skrang nie gamaknya...hauhauhauhauahuahuahuah

aku nie klu buku2 nie memang liat skit nak baca...
nasib baik pekse lulus...:P
paper pun aku baca part2 yang best2 jerk..tapi bahagian yang
aku xkan lepaskan gosip2 artis la..

tapi since dah berbadan dua nie...aku kena la menambahkan ilmu pengetahuan
dalam bab2 macam nie kan..
hari tue..en shukri g popular...belikan aku buku2 nie...



Amalan & Nasihat Bagi Ibu Hamil...
bagus buku nie..penuh dengan doa2 semua...
siap panduan mencari nama anak pun ada jugak dalam buku nie...



Panduan Lengkap Penjagaan Ibu & Anak..
buku nie lengkap info dari awal perancangan kehamilan sampai lah saat dah melahirkan bayi...


nampak tue..buku nie buka hanya tuk ibu2 jerk..
tuk bakal ibu pun bagus...

best jugak baca buku2 cam nie..
dapat tambah pengetahuan dan tau hal2 masa mengandong..
kiranya berbaloi la jugak en shukri belikan aku buku nie...
meh rr kongsi skit nan aku..korang lak baca buku apa...(tuk ibu2 la nie...)
mana taw kot2 ada petua2 yang leh di share nan aku..
kato kawan kan..xkan xmo kongsi kot... :P


8 comments:

Unknown said...

beb ask mr shukri bwk keta elok2 taw...tak mo laju...happy holiday & kem salam kat org kg....hehe

NeenaAnuar said...

thanks for sharing sis! esok2 kite pun nak beli buku2 camgitu.. memang perlu ade ilmu2 camgini.. ilmu itu harta kehidupan jugak kan...

sorry yer sis.. kite tak dpt nak share pengalaman ngan sis buat masa nie.. esok2 kite lar yg akan tanyer pengalaman sis lak.. hihihi...

Anonymous said...

rajin2 la bukak babycenter.com.my utk more info about ur baby's development every week :)

Cik Ina Do Do Cheng said...

purple :majalah pa & ma pun elok untuk ibu hamil.

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. bagusnya.. betu tu amalkan byk membaca.. kalo dapay ayat-ayat yg digalakkan tu..

Aujinz said...

aku tak hingat dah komen ke lom...
takpe..aku komen lagi...


tapi takde ape nak share..
..walopon perut aku dah lama mengandung pat bulan...

ahaks..

Ena said...

Bagus tu ieda, membaca tu amat bagus tau ms lam peggy nie.. tp kene amalkan sampai bile2 la.. nanti anak tgk dier pon rajin juge..

Selamat bercuti2an & berhati2 di mana saje berada tau.. :)

Deqna said...

bagus2.. teruskan membaca..
sama cam saya gak, tetiba sekarang ni membaca dah jadi cam hobi pulak.. padahal sebelum nie, hampeh..

sekang nie kat atas katil penuh ngan buku2, mag, dan apa2 jelah sumber pengetahuan sumer..

yg bagusnya hobi dah berjangkit kat en suami gak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails