Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, February 14, 2010

KAJIAN DR FADZILAH KAMSAH TENTANG SIFAT MANUSIA - OGOS


gila kentang kan...nampak sangat keja aku ngular jerk.....
hari jumaat lepas dari masuk keja sampai la ke pukul 6...
aku berFB...dan berblogging jerk....
aku cuti dari buat keja....hahahahah sapa soh bos xnak kasi cuti amal....
macam2 kuiz aku buat...gila ko dari kul 9...tue xkan nak melangut jerk kan..
kena la isi masa lapang dengan sebaik mungkin...
harus la aku main game....buat kuiz..blog walking..
ha....leh dapat anugerah cemerlang aku next year...

nie hasil dari kuiz yang aku buat...
tentang sifat manusia kelahiran bulan OGOS...(aku la kan...saja kasi bold n besar..
sila letak dalam reminder ye tawan2...:P)


Suka berlawak (ramai kawan2 cakap aku nie pelawak...saja aku malas nak masuk RAJA LAWAK..kang Nabil xleh cari makan lak...hauhauhauhauhauahu)

Mudah tertawan kepadanya (hahahahah gelik la..korang tertawan dak kat aku....:P)

Sopan santun (ahhahaha sopan sangat...) dan caring terhadap orang lain (ohh aku memang sangat pengambil berat..bukan kepochi hoke..lain taw...)

Berani dan tidak tahu takut (memang betoi sangat2...)

Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan (oooo aku tegas jugak..kadang2..ikut mood la..)

Pandai pujuk orang lain (nie aku xpasti la..betoi ka idak...)

Terlalu pemurah & bersikap ego (pemurah tue skit2 la...ego???? alamak nie yang xbrapa nak sedap di dengar nie..)

Nilai harga diri yang sangat tinggi (ha tinggi setinggi awan..)

Dahagakan pujian (wakakkaka nampak sangat xbrapa ikhlas uat keja kan... :P)

Semangat ...juang yang luar biasa (aku nie kamikaze...)

Cepat marah & mudah mengamuk (100% tepat nie...)

Mudah marah apabila cakapnya dilawan (hahahaha keji kan..perangai gini.nak menang jerk...)

Sangat cemburu (ish xda la sangat..skit2 jerk..cemburu kan tandanya sayang...)

Daya pemerhatian yang tajam & teliti (aku suka memerhati pas tue kasi komen..jadi juri secara tidak rasmi..)

Cepat berfikir (betoi gak nie...)

Fikiran yang berdikari
( aku independet person....tapi kadang2 tue...xjugak..)

Suka memimpin & dipimpin ( eh ye ke????)

Sifat suka berangan (hahahah memang betoi sangat2 la..berangan tue kira dah macam hobi aku la..)

Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat (hahahah hiburan tue mungkin betoi...yang seni lukis n silat tue...aku bersilat kat dapur jerk wei tue pun masa aku sihat dulu jerk..skrang en shukri amik tugas aku bersilat kat dapur....wakkakakakaka .)


Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk (hahaha aku memang sensitip..tak mudah merajuk??? ish en shukri selalu cakap aku kuat merajuk...feliks nie..nanti aku kasi dia baca kajian nie la... :P)


Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit (alhamdullilah....)

Belajar untuk relax
Sikap kelam kabut (aku kelam kabut sangat ke???)


Romantik, pengasih & penyayang (haahhahahaha romantik la sangat..)

Suka mencari kawan (nie sangat tepat..aku memang suka mencari kawan..sebab aku suka berkawan...dan aku pantang kawan makan kawan..rasa nak rejam dengan batu jerk..)


nie lagi satu kuiz yang aku buat...
hahahahahaha gila tegar..hati batu tue...
tapi en shukri pun cakap aku nie keras hati..
mama aku lak cakap aku hati batu...huhuhuhuhuhuhu..
mana ada aku hati batu @ keras hati..aku nie tegas la....wakkakakakakakakakaka

Hasil: ~ Hati Batu
WOW!!! Hati batu ini sukar untuk dilembutkan, hanya insan TERPILIH sahaja yang dapat melembutkan hati batu dengan teknik-teknik terpilih hanya si DIA yang tahui. Keistimewaan hati batu ini ialah boleh menjadi pemimpin yang sangat berdedikasi dan mudah berputus asa.

p/s: hahaha korang leh kenal aku secara mendalam skit kan..hahahaha dun worie..aku suka berkawan..aku xkan marah punya... :P

7 comments:

NeenaAnuar said...

chantek arr gambar hati batu tuu.. hahaha..

so sesungguhnyer en. shukri adelah INSAN YG TERPILIH itu.. *wink*

kojah said...

akak ngan abg sy bulan 8...merdeka!ngee

Aujinz said...

ahaks...
yang cepat marah bila cakap di lawan tue tak leh blah...

mesti keras kepala nie.. kih kih kih..

ina mail said...

purple : gambar hati batu tu cantiklah. nak jadik hati batu, tapi tak bolehlah.

POSH76 said...

hati batu ni kene pandai handle kalu tak ada yg kene hempuk kang.....hehe

Dee said...

hati batu tu cantiklah..xpelah kan..keras hati tp tetap maintain cantik..hahaha..

ikiqzana said...

best tu dpt mengular.. xpe pon skali skala..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails