Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, August 4, 2010

Ikan bakar bellamy

holaaaaaa..baru berkesempatan nak berblogging.......
hari nie masuk opis dah tengah hari...
pagi tadi ada checkup kat klinik....
so far alhamdullilah..semuanya ok...
doc cakap klu belum bersalin...next week datang lagi...
tapi klu dah bersalin...dok diam2 kat umah.... :P



last week aku ada lunch appointement dengan client company aku...
kitorang decide nak lunch dekat ikan bakar jalan bellamy (belakang istana...)
dah lama xmakan ikan bakar....best btoi dapat makan ikan bakar...



sutun bakar....
sangat sedap....terbayang2 sampai ke hari nie....
hari sabtu nie nak ajak en shukri g makan kat sini la...
ahad kedai makan kat jalan bellamy nie xbuka..





antara ikan bakar yang diorang order...
aku makan jerk....
ikan terubuk bakar...
ikan kembung ngan ikan pari bakar...
semuany sangat mabeles....kecuali ikan pari..sedap aku xmakan ikan pari..
so xtaw la mabeles ke idak...





air asam..ngan cili kicap......
makan xda air asam ngan cili kicap xsedap tuan.. *cam iklan kicap jalen dak..:P*




posing dulu kak..sebelum makan...
muka dah xsabar nak melantak nie...



my opismate ngan our client...



posing tatap posing...tangan dah masuk pinggan dah time nie...
lapo beb...nak2 lak baw ikan bakar ngan sutun bakar tue..
bagai memanggil2 aku....
sangat sedap dah berahi naik napsu makan aku...



hari nie pun xsempat nak buat lawatan sambil mengomel kat umah kengkawan...
al-maklum la..masuk keja dah tengah hari...pastue lunch..pastue..layan game sampai ke petang...
keja...satu apa pun aku xsentuh hari nie.....
xpa esok masih ada...hahahahahahahaha ayat nak kena potong gaji dengan bos...
nasib baik hari nie bos xda...apa lagi memang keja aku ngadap game jerk la .....




20 comments:

A D I A said...

aku suka sambal kicap dia n sutung! i'm not a fish eater. so tiada maknanya nya berpanas2 makan ikan bakar di jln bellamy kan.

tapi hari aku teringin makan ikan bakar itu! how la?

Unknown said...

bellamy mmg besss kalu nak pekene seafood bakar...aku tak tahan daa tengok sutun tu hehe

Nazz@Purple said...

nazz penah gi situ..memang sedappp..

Lady of Leisure said...

isk terbeliak mata aku nengok lauk2 bakar ni tau.. sedapnya..

ieda said...

bellamy .. jrg dgr .. huhu mgkin sbb ieda x selalu makan luar .. hehehe

sedappp tul tgk sotong tuuu x tahannn :))

mummysyafie said...

dear...sotong bakar tu menyelerakan taw. me kalau nak makan, just ratah camtu je. makan ngan nasik tak baper kick..hihihi

Anis Azalea said...

sootng bakar mabeles..
anyway mane itu jalan bellamy..? betul2 taktau neh

Ena said...

kecor air liorrr akak pepagi nie ieda oii.. syoknyerrrr..
kena gak ajak hubby akka 1 day ke sana nie.. tak bleh jadi ni.. kan mengigau karang.. hahahhaha

Pepel BoNda AmaNi said...

A D I A ~ ha'ah kat sana memang panas betoi..tapi klu orang yang suka makan cam aku..kompom sanggup jerk..ikan bakar ngan sotong bakar tue sangat sedap ok...sengaja kasi ko ngidam lagi.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76 ~ e2 la bestkan makan kat bellamy tue..sotong bakar tue memang sedap wehh....

Pepel BoNda AmaNi said...

Nazz@Purple ~ sedap kan..kan..kan..

Pepel BoNda AmaNi said...

Lady of Leisure ~ hahah apa lagi ... menu bakar la plak pas nie..

Pepel BoNda AmaNi said...

ieda ~ ohhh memang sangat sedap pun sotong tue...

Pepel BoNda AmaNi said...

mummysyafie ~ hari tue pegi dengan client..klu dengan asben kompom ratah jerk..heheheheh..

Pepel BoNda AmaNi said...

Eri-chan ~ alamak...xtaw ke...belakang istana negara tue jerk...

Pepel BoNda AmaNi said...

Ena ~ alamak akak dah ngidam ke..hehehhe cepat kak..ajak hubby akak pegi sebelum posa nie...

SURIA AMANDA said...

amboi akak...sexy x hengat eh sotong tuh..buat Lisa kecur air liur je ni..kijam tauuu.....

Dee said...

lama dh x mkn kt bellamy nih..kedai yg pegi tu aku paling suka nok..aku tgk sambal belacan dia ngan kicap cili dia aku dh tau kedai mana..hehehe..

NeenaAnuar said...

makkaiihh! terjojoii bijik mata kite tengok suntun bakar tuuu!

NeenaAnuar said...

makkaiihh! terjojoii bijik mata kite tengok suntun bakar tuuu!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails