Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, August 3, 2010

hidangan pagi...

monin prenz........ hari nie mood dah kembali ceria...cam astro ceria tue...
:)...senyum sampai telinga ...... lepas 2 hari xda mood...
sebab en shukri kena keja..huhuhuhuhuhuhu.....nyampah nyampah..nyampah...
tapi bak kata my prenz...tuk sapa dia keja..tuk aku jugak kan.. :P
terus tersenyum sampai nampak gg besar....


ok lah..sebenarnya dah lama gambar nie tersimpan rapi dalam draft....
aku malas betoi nak mengarang.... *cewah tue pun ada hati nak jadi pengarang novel...*
hari tue kan..sesapa yang ada add aku dekat FB..mesti taw yang aku dok ngomel2 nak makan bubur tue kan....
dan kebetulan hari tue..opismate aku ajak g tapau bubur tuk dia buat berbuka...
aku dan2 la .... orait kan....
ibarat orang mengantok di sorong papan tarik papan bantal la...
dan2 angguk kapla tanda setuju....


bubur here i came.......



macam2 bubur ada.......
pilih saja yang mana berkenan di hati....




pengat pisang pun ada...
ohhh kalu kat belah kedah..kitorang xpanggil nie pengat taw...
kitorang panggil serawa pisang....
sesapa yang sesat ke kedah tue..jangan dok mintak pengat pisang lak taw...
sila mintak serawa pisang.....
ingat taw..... SERAWA....


sedapnya bubur...tiba2 rasa nak lagi....
dalam bebanyak bubur tue..
meh kita tengok yang mana yang menjadi pilihan qalbu aku....
cepat..cepat...scroll down...



















ya..bubur cha2...
cha..cha....pas makan leh menari cha2...
ohhhh bukan satu jerk yang menjadi pilihan aku taw..
ada lagi.....
















bubur jagung....
sangat sedap ok.......adoiiii nak nak.nak...




2 jenis bubur yang menjadi pilihan aku ...
makan dinner.....satu tuk en shukri..satu tuk aku....
ohhh tipu...aku rasa jugak...separuh dari bubur2 tue semua...





bukan setakat bubur jerk yang aku tapau hari tue...
siap pakej choclate cake....
sedappppppppppppppppppppppppppppppppp



hari nie sebabkan ada mood...lepas nie aku g jejalan kat umah korang nyek.....
semalam satu hari xda mood kat opis..dari pagi sampai ke balik keja..aku ngadap game....
LITTLE SHOP OF TREASURE...heheheh mencari barang yang tersembunyi..sampai berpinar2 mata aku........dengan YM aku dah corrupted...hampeh btoi..
dah unistall..install balik semula pun xleh gak..arggggggggggggggghhhhhh sabar jerk la..




38 comments:

kak ina mail said...

TEMPAT NI MACAM ADA MASUK KAT JALAN-JALAN CARI MAKAN MINGGU LEPAS, AKAK RASALAH.SODAP KE BUBUR TU?PILIHAN AKAK BUBUR PULUT HITAM NGAN JAGUNG. SODAP DIMAKAN PANAS ATAU SEJUK.

Shu Shinju said...

ohhhh... bubur jagung is my feberet.... nak......nak............

-NiD's- said...

kakyus......unik nya bubur-bubur nieh....nampak sume sedap...fuh.... senang kan zaman la, siap UWANG ja nak apa saja bolew dapat =]

kat kedai mana jual bubur-bubur nieh....

POSH76 said...

beb sedapnyer bubur tu..hang kene layan gak apa nak kang meleleh baby hehe...

psst: Hang dah terima my pos lajuka...risau gak aku ilang ker apa hehe..sila masuk my GA...paksa ni hehe

Iena said...

seb baik aku x suka bubur... so aku x terliur pownnnnnnnnnnnnnn... ;p

mrs.ecam said...

perghh gile...meleleh2 air liur aku...dh la aku ngidam bubo jagung tu...bubo len aku x pandang dah...bek ko blikn aku bubo jagung tu...aku peknen nih...ugut...ugut...heeeeeee

ikiqzana said...

suker aku negok bubur mcm2 ada tu.. kt mana ni eida..??

Ena said...

sedapnya bubur.. lepas makan dapat makan bubur memg sangat mabeles.. uwaaaaaaaaaaaaaaa.. nak jugakkkkkk!!

NeenaAnuar said...

adoii laahh... sedappnyer bubur2 tu semuaa.. my fav pengat @ serawa pisang.. then bubur pulut hitam & bubur cha cha!

Dee said...

bulan posa nti senanglah nk dpt bubur2 ni..akak suka serawa pisang tu ngan bubur jagung tu..sodap..kdg2 buat sendiri je kt umah..

Eye_nee said...

Akk Suke semua bubur..kecuali serawa pisang tu..tak leh nak telan la...yg lain membujur lalu melintang pukang..gua balun sokmo...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

membuat aku lapar mencari nasik

Lady of Leisure said...

bubur2 ni kalau makan sejuk2 mcm aiskrim kan..

mumyShaneQeisha said...

suka sangat bubur cha2.semuanya nampak sedap2 la

Eri-chan said...

cam best jek layan bubur...aku suka bubur cha cha. masa kecik dulu buat sendiri tlg emak..tapi skarg rasa nak mkn bubur nasi..huhu

Aujinz said...

meleleh leleh aku tengok bubur cha cha tue..

adoi aiiii..
godaan sungguh laaa..

nasib baik la bersantan..:-w

normie said...

mak aiiii.. banyaknyer bubur.. i like.. emmmm...

qellissa said...

yuhhuu babe, lama x romen2 kat cni...ahaksss..cam sedpa je bubur tu babe..i mmg suka bubur jagung n bubur kacang..all time febret tu..harus ku terjah kedai tu nanti..hihihi

mummysyafie said...

kat maner ni dear? bubur doyan ada tak?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kak ina mail ~ ye ke kak..nie dekat bandar tun hussien onn...sedapkan bubur jagung....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Shu Shinju ~ sedapkan bubur jagung....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

-NiD's- ~ tue la zaman la nie..siap duit ja..macam2 bleh makan..kedai nie dekat bandar tun hussien onn...dekat ngan opis akak jerk...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76 ~ e2 la beb..kena gak makan..kang meleleh air liur kan.. :P

anyway aku dah dapat dah parcel ko tue..thanks a lot k...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Iena ~ tunggu ko ngandong nanti :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mrs.ecam ~ alamak...ko datang sini aku belanja ko makan bubur jagung...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ikiqzana ~ sedap akak...kat bandar tun hussien onn..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Ena~ alamak nak jugak ke?? akak meh sini eida bawak akak g makan meh...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar ~ kita xsuka serawa pisang tue...xleh terima dek tekak..tapi bubur cha2 tue best...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dee ~ nak buat sendiri kat umah tue la yang liat sangat tue..heheheh *alasan orang malas.. :P*

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eye_nee ~ samo la ngan den...xmakan jugak serawa pisang..xleh nak terima dek tekak...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o ~ motip tengok bubur lapar nasi?? :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Lady of Leisure ~ ha'ah btoi2..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mumyShaneQeisha ~ sedap2..sila percaya...sangat sedap...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eri-chan ~ bubur nasi?? alamak teringat bubur nasi dekat sri gombak..sedapnya....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz ~ sedap wehhhhhhh rugi ko xmakan..meh sini aku belanja...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

normie ~ i likke tooo :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

qellissa ~ hahaha ingatkan dah lupa jalan nak ke sini.. :P...datang2 klu datang jangan lupa rojer i skali k.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mummysyafie ~ kat bandar tun hussien onn..masuk ikut tepi jj cheras selatan tue...ada bubur doyan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails