Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, April 19, 2012

ce tengok.....apa jerk semua dia nak...





masa nie baru balik dari mana ntah... *tue la berjalan banyak sangat sampai lupa dah*....




dedi buka baju dinda....nak sejukkan badan..sebelum nak kasi mandi...
amani pun bising suruh buka baju dia jugak....



anak ooo anak.,.....gelagat n kaletah kadang2 mencuit hati....
kadang2 menyirap kan darah bonda ko nak oiiiii...


kekkekekekekekek



 





sorang tocang 2....
sorang rambut kembang,,,,kekekekekkekek












2 budak xda baju....ada sesapa nak hadiah kan baju dak???? 












"dinda....dinda...tengok bonda la.."
cam gitu jerk kan amani cakap...hehehehehhe


 

kanda amani nie....garang pun ye jugak nie....pantang dengar kitorang buat2 marah kat dinda...nanti dia lak marah kitorang balik....siap cakap..."AMOIHHHHHHHHHHHHHHH" ahahahahah anak taun harimau nie..garang hoke....





kanda amani memang panjang sangat akal dia...
ada ja..benda yang dia nak buat...kadang2 tue memang letih la nak layan.....
paling xmenahan...klu dia takut aku marah dia..mesti dia akan datang...usap2 tangan aku.....cam gaya memujuk gitu.....
akal panjang tau......gud gurl.....tue maknanya..otak dia sentiasa berkembang kan....lalalalalalall *puji anak sendiri nampak*










Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P








22 comments:

*SiRibenMerah said...

neh kalo dapat gomoi neh syurgaaaaaa ai le neh.. hahaha.. gerammmm~

eB ezrin said...

rmbt kmbg tuh best ooooo :)

eB ezrin said...

eh komen td x kluar ker? hu3...
eB suker rmbt tegak2 tuh.... asyikkkkkkkkkkkk :)

kazmyra afkar said...

pandai kanda amani.. like2..

-cinta soFiaSafiya- said...

pende amani cute...munga munga....pende asiyah plain..hihihi...

budak bedua ni kan...buat acik nida rs cam nak Lompat msOk lam monitor nie..sebab gewammmm ^_^

sorang muka bOnda, sorang lg muka dedi....so sweeet

POSH76 said...

yang penting dua2 somel!!

wahida said...

eh, harus la puji anak sendiri kan..kalau tak kita yg puji, siapa lagi kan...

Ina Khairina said...

hamboiii dinda,gelang sampai ke siku aihhhh....ekekeke

Mrs. Norrie said...

Comei anak bonda...

bonda nak baju free utk anak2...meh jwb soklan mudah teka dan menang...heheheheh

http://asranorrie.blogspot.com/2012/04/teka-dan-menanganda-dpt-hadiah.html

Shu Shinju said...

bijak anak bonda ..

SURIA AMANDA said...

Amani mmg garah..ari tuh usik pipi pun berdecit walau x kuat...

ratusiput said...

amboi menantu...seksi...i like..ehehe..

ieda said...

alamak .. alamakkkk siapa yg dan mencekcikan anak ibuuu nie !!! .. ;)

Mimy Hamid said...

anak menantu ku jua...hehehe...aku teringat ko jerit amani malam tu...klau aku jadi amani pun tak takut ihihih...bonda baik..sore je lebeh..haha

eMMe said...

lalu la nak tgk kalo anak2 bonda tak berbaju, jgn bonda pun dok baring skali tak berbaju udahhh!!! rating naik skali, haaaaa~

Eye_nee said...

takut korang tak manja2 kan dia lah tu..tu yg mintak jugak perhatian..apa dinda buat dia pakat maouuu jugak.....akai ko lah dia ikut ni pepel...

Softtouch [Hanim] said...

amoihhhh garangnya kanda ni...heeeeeee..

comel 2 beradik.....

Dee said...

anak harimau garang eh? patutlah k dee garang..hahaha..

dpt kt auntie dee..dua2 kena geletek..hehehe..

Sherwieyna Muzzawer said...

Salam kenal.i dah follow blog ni. follow i balik ye..tq..;D

Mama Gee said...

hehehe shomellah amani ni....

MiYOKO SuKi said...

mcm2 perangai ye...

apa yg penting, mencuit hati bonda....da chomeellll sesangat...

Bitt (double IS) said...

si comel amani dan adeknya..hehehe meh cium2 sikit ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails