Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, April 5, 2012

sambungan kisah confused semalam....

ahhahahahahahaha suka aku buat semua orang berteka-teki teka tekuk semalam kan....



ok2...demi menjaga persahabatan kita semua...wakkakakakaka *ayat mintak lempang sangat kan...*....
akan ku story jugak.....


sebenarnya..kan..kan...












ish nak cita ke tak nie....














hmmmmmmmmmmmm















korang janji jangan ngumpat aku tau...

















janji la dulu.....




















korang janji baru aku cita nanti...




lalalalalalalalalalal
larikkkkkkkkkkkkkkk sebelum kena pelangkung ngan korang....




hangin x...hangin x....






*rushing sebenarnya hari nie...ada tebiu lagi....ish...selagi xstart keja baru..selagi tue la aku dok p tebiu kan....ye la..nak mencari yang terbaik kan....actually dah dapat 2 keja baru....tapi masih lagi dok pegi tebiu....bukan tamak...tapi cam aku cakap la...aku nak cari yang terbaik...tuk my family....doakan yang terbaik tuk aku ye prenz....nanti balik aku story kat korang....ok aku janji..*





Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P







9 comments:

Fieza79 said...

murah rezki asyik di panggil interbiu je..hrp2 dpt la yg sesuai kan..aminn...

eLLy said...

ngada tau.. buat ai suspenn jer tau .. cepat la cite ..

*eh bukan ai dah tau ker? Hahahaha*

syanasaid said...

gud luck
btol tu pilih yg terbaek

mamyharraz said...

ok lah bertabah jelah tgg stori dr bonda ;)

apapun goodluck!semoga dpt yg terbaik keje yg apply tu :D

SURIA AMANDA said...

elok la...pilih yang terbaik...

wahida said...

buat pilihan yg terbaik tau...

cepat hapdet nok..tak sabar neh...

Mimy Hamid said...

patut entry ko pendek aje bzz interbiu...good luck bebeh...

Softtouch [Hanim] said...

dah bleh tgk video tu..dinda jadimpelakon kan...

bestnya byknya intebiu..sy xde kebranian nk p inteviu..takut lah sy ieda...malu pun ada..mmg nk cr yg kebih dr skrg tp tulah...

Cik Rose Cute said...

rajin betul pi interview hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails