Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, April 18, 2012

sapa berani nak lawan????

 penampilan hari nie.....












V








V
















V


















V
























V



























V
























V





















 auwwwwwwwwwwwwwww cekci u.....













 tau la bibir aku cantik.....sampai binatang pun nak kiss...
alalallalalalalalalalal











 amacam bibir ai....











 salah cucuk botox kot...












 berat hoke.....nak bercakap pun rasa lain macam jerk....


















 sekian....nie bukan setakat zarina an julie tercabar tengok........
angelina jolie pun nangis hoke......








weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jangan gelak la.....menci tau....dah la tadi en dedi gelak kan aku xhengat punya......

sentap......







Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P




22 comments:

Bitt (double IS) said...

gue tak tahan nak gelak dengan statement bonda boo...bukan pada gambar mu ;) muaahhahahaha

Riny said...

adoiiiii...seksi u....nape tu kak???
sape yg kiss??

InaAchik said...

aku puas tahan gelak tapi sowry, tersenyum nampak gigi sket!
oloooo sian dia. binatang apa yg dah bernafsu kat bibir ko ni?

Shu Shinju said...

:)

Acu senyum jer... seksi maaa.... i loikeee!!! hehehe...(alamak, tergelak plak...i'm sorry)

eMMe said...

waaaa....wa tgk lu kecik besar kecik besarr... tapi memang besar lu punye bibir... kasi gelak skit, lu jgn marah haaaa... adoi! camner leh silap cucuk botox ni.. haru...biruuuu~ cepat baik tau purple!

KiKiHanakO said...

hahahha!!
tu la i dah ckp jgn cucuk² punya.. hihihi.. loh kesian nyer.. gataiiiinye bintang tu gigit bibir.. nak nak pulak kat tengah tu. hheeh

-cinta soFiaSafiya- said...

bulat elOkk jaa......hehehehhehehe
benatang apa gigit ni kak sampai leh mungil camnie.....

tp seksi jugakk..kan selalu leh bibil munggilkan ^_^

ZSqueenbee said...

alamak cnne nk tahan gelak ni...aduhh statemnt akak...xpe xpe..sexy ape!! sumpah angelina joli jelez..haha

Ina Khairina said...

wakaka ku tak mampu nak tipu diri sendiri,nak gelak jugak....

adohai menatang durjana mana tu yg buat bibirmu seksi sebegitu?

seppp duit bonda xyah cucuk botox lg kan....hahaha

*SiRibenMerah said...

perghhhhhh.. gile ganas btul.. neh kiss bukan french kiss dah neh.. neh dah swiss kiss neh.. kahkahkah..

take care sis.. puasa bercakap kejap yek..

Mrs. Norrie said...

kene kat mata boleh pakai cermin mata hitam, kene kat mulut alamatnya kene pakai mask lah.....

nak hadiah free, clik link nih
http://asranorrie.blogspot.com/2012/04/teka-dan-menanganda-dpt-hadiah.html

Mama'cfa♥ said...

kak.. sory ye... da tergelak pun.. hihhii sbr je la...en semut la tu kissing akak... hahah mak semut xde

SURIA AMANDA said...

mak aii...ni binatang cium ke dedi yang cium ni???apa ke pelik leh jadi mcm ni..nak gelak pun x sampai hati la Yus..cuba citer knp...

mamyharraz said...

hehe baik punya kiss..elok je terbentuk mcm botox hehe

tp oklah ni seksi ;)

Ms AiReEn MoHd said...

kah kah..ape pasai..lame tak bebrlog hah..terjah balik blog semua kenkawan lame...kekeke aku pun penah kene gini weh....kalh bibir ka nita uolls kekdahnye...ko hadooo!!!

eLLy said...

auchhh.. sape yg ganas or menganas nie ;p

Mimy Hamid said...

kalah anita sarawak..very the seksis...auwwwwww...semut gigit ke hapa...petang ok la tu beb...ko jgn gigit sendiri la bibir tu

Fieza79 said...

aduhh...lawak laa statement..

mnggoda tuu...lau kfieza terus mc hehee...

kathy jem said...

macam kena botox dh mulut akak ni ha..

Eye_nee said...

hahahahaha..sori gua tak sengaja GELAK....

Deqna said...

hahahahahahahaha opppp sori tergelak sama....

apa yg gigit tu? tak yah botox terus mungil jer bibir tuh..haha

Mama Gee said...

perghh terbaeklah...kalah anita sarawak..hehee


ke..pakwe sium kuat sgt ni???? ngeeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails