Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, April 10, 2012

kes dera kah?????

puncak jalil - berita melaporkan...kes dera terbaru 2 kanak2 comey *perlu ke mention comey* yang telah menjadi mangsa dera secara rela oleh kedua ibubapa mereka...


 2 kanak2 comey e2...yang di temui oleh pemberita....sambil tersenyum..apabila gambar mereka di ambil...







dinda....tengok camera tau....kata si kakak yang belum pandai bertutur e2 kepada dindanya....













 unties......uncle....peace......



dari kami....bukan mangsa dera...



nie la gelagat amani kalau aku bedongkan dinda..... dia pun kalut nak suruh bedongkan dia skali...tapi tahan la kot 2-3 minit..pastue kalut mintak lepas...geram jerk.....kadang2 tue..kain bedong dinda tue..di heret merata2...xkasi kitorang bedongkan dinda....ish2...amani..amani...apa jerk kitorang buat dekat dinda..harus buat dekat dia skali....









Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P



14 comments:

eLLy said...

Meh la bedong Bonda nie sekali .. mai la mai la :p

Mimy Hamid said...

baby berbedong ada sebab takpe nok..bukan mendera...tido bedong nyenyak tauu

mamaNoriz said...

hahaha, abislah bonda kena masuk tv nanti sbb dera...hehe

comel tul, suka berbedung ek?

mesti dia rasa selesa dan panas kan...senang tido...

ZSqueenbee said...

yg baby sye faham di d bedong kakanyeee??? haha comel je...ni msti teruje nk jdi cam baby jugak..

ieda said...

ekekekek cutenyaaa amani dan dinda tuuu adeiii geram lak tgk ekekek;)

Softtouch [Hanim] said...

hehheheh..betul bedung bb tido nyenyak n lama sikit

kazmyra afkar said...

cweetnyaaaaaaaaaa kakak amani.. geramnyaaaaa...

mamyharraz said...

comeynya dua kanak2 tu.
bila bedung baby depa rasa selamat je tu yg diam je kot..tp ada jugak baby yg tak suka kena bedung.

SURIA AMANDA said...

huhu..comel...

SURIA AMANDA said...

Kejam la bonda Amani..ada ke patut amani pun kena bedong...ish2....

wahida said...

kahkah...lawak la amani ni...
dah tua bangka pun nak berbedung lagi....ekekek....

ieda said...

ekekek tulah smlm akk nak jugak tulis .. nie haper bonda dera anak2 ape .. ekekke

eB ezrin said...

sgt2 comel ko tau. hik3

Cik Rose Cute said...

dengki dengan adik tue...hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails