Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, May 12, 2011

simple celebration

cewah....tetiba mood petang2 sempena malam jemaat nie..beromputih bagai kan tajuk...
kekekekke amik mood..nak balik skeping london ngan en dedi malam nie..
hahahahaahahahhah *bajet xmo bagi amani paham la kan.. :P*




nie semua unplanned punya rancangan nie....
kebetulan hari jumaat sebelum aku datang keja tue....mama ngan makcik2 aku ajak lepak2 kat putrajaya...

dan kebetulan jugak...hari ahad adalah hari ibu kan..makanya.....moh la kita g beli kek kat JJ...

nie adalah buat kali pertama aku sambut hari ibu ngan mama ngan makcik2 aku....
ala bukan buat apa pun...setakat potong kek jerk pun....dan lepak2 tengok orang kayuh basikal kat dataran putrajaya tue.....

ok la kan dari xda.....dan buat pertama kali aku sambut sebagai seorang ibu...yeyeyeyyeyeyeyeyey bestnya....



balik dari keja jumaat tue...tengok mama ngan maklang aku dah standby nak goreng bihun....
apa lagi...ada kek..ada bihun...ada nasi....macam2 ada la...makan sampai ngantok....



cakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk bonda pun nak jugak inteprem....


maktok tengah gigih menyedut siput sedut.....
gambar makanan yang lain adalah non hado...
sebab makan sambil bersembang adalah lebih nikmat dari nak amik2 gambar...




anak adalah anugerah ALLAH yang paling bermakna dalam hidup aku....
tidak ternilai dengan semua harta benda.....
amani...bonda sayang amani dunia dan akhirat...
bonda harap amani dapat menjadi seorang anak yang solehah..anak yang di sayangi ramai...dan anak yang cerdik lagi bijaksana....sihat dan sempurna....amin....




amani dah xsabar nak potong kek la bonda....




sampai terteleng2 pala anak bonda kan....



amani tengah aim lilin....




kek tuk hari ibu...beli yang kecik jerk..tue pun sampai hari nie ada balance lagi dalam peti ais kat umah...huhuhuhuhuhu




kami yang di rai pada hari tue.....


mak teh...mak lang....aku ngan mama...
ish mama awat la..xmo senyum nie...




amani pun cibuk nak potong kek jugak....




ok time tuk potong kek....




walaupun just a simple celebration...tapi ianya sangat2 berharga buat aku....
esoknya..sabtu..mama ngan makcik2 aku balik semula ke kedah....huhuhuhu i will really miss them....
mama....adik sayang mama........



notakakikuberbunyi:skip jap story mory pasal sabah,.....

13 comments:

Shu Shinju said...

acu pon sayang mama....:)

Dilla Ady said...

walaupun simple..meriah okeh..bez kan sesekali sambut camni..

mate amani, boolat!

-oP_ida- said...

saya pun sayang Bonda...sayanng sume....

amani u Look so comei....ngan pala teleng dia...bijak tau budak neh

MiYOKO SuKi said...

simple, tp meriah sbb sume ada.. :)

amani sgt2 la comelll....senget2 pala die....

Just Call Me Bitt said...

selamat hari ibu...amani suka kek ehhh hehe

ieda said...

aloor cumei je amani duk terlentok kat kek tuu .. eii geram tul akak tgk nie :) kalau dekat nak cubit2 dan gigit2 huhuh

rasp said...

walopun simple tapi bermakna...
celebrate dgn yg tersayang tu yg penting :)

Softtouch [Hanim] said...

sweetnya sambut hari ibu..meriah..semua ada...amani cute sgt....comelness...

mummysyafie said...

seronok bleh lepak2 ngan makcik. apapun..selamat hari ibu yer eida..tahun pertama mmg sesuatu yang isitimewa

::PoRcUpiNe:: said...

cpt nye amani da besarrrr....
Amani nak adik!!!

sW33tdARLiNG said...

gila best celebrate gaya gini... sempooooiiii!

Mimy Hamid said...

seronok nya beb..suasana santai je hari ibu..cool la

PutRee SeJiNjaNg said...

geram nengok amani tu...pelok cium amani untuk aku yunk...huhuhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails