Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, April 4, 2011

penganti model tudung akan datang

selamat hari isnin uollssssssssssssssss.......


keja rajin2 taw minggu nie...
aku minggu nie kena keja kat opis orang ...

makanya minggu nie xda xtvt BW la rasanya...
rasa jerk..lum kompom taw...
kot datang sengal aku kang...aku online jugekkkkkkkk kat opis orang pun... :P


saja nak tayang baju dalam baru....

kekeke amoih laju jerk nak scroll orang cakap baju dalam...

ateee ilang pemikiran nak tayang baju dalam...

biarlah saiz rasier..wakakakakkakaka walaupun kan.. saiz dah nak sama dengan pamela malaysia jerk








aku nak tunjuk minah comey nie la...*klu aku xpuji sapa lagi nak puji anak aku kan...*
hidung merah sebab dia memang hobi tonyoh hidung...
napa nak..resdung kah??? allalala :P






nie bajet bonda takut la nie tengok muka serius dia nie..
kekekekekekkekeke muka nak serius jerk taw memanjang...
ko sangat2 genetik en dedi la amani...
xmo senyum...ce tengok bonda kalau sengeh...bukan setakat gigi kapak nampak..
gusi bengkak pun nampak taw...
baru la ceriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....




notakakikuberbunyi: autopublish jerk uollsssss ampun na....ke korang xmo aku buat autopublish..leh sajork klu xmo..jimat masa aku..xyah hapdet blog 2 minggu....
haaaaaaaaaa..taw takut..taw takut.. :P


11 comments:

Ena said...

tak pe.. amnai tetap comei.. :D


tak kisha la eida.. cam akak tu lg tengglema timbul..huhuhu..

azzey said...

Outstation le ni...:)

p/s: dok serikembangan ek? area mana? x le jauh kita ye? kajang - seri kembangan....:)

rasp said...

alololo cuweeetttnya dia...

ratusiput said...

amboi amani leh bukak club ngan abang2 ank aunty cipur ar camni..model tudung.ehehe...

Eye_nee said...

macam2 ko dera si Amani yer...kan dah masam mencuka muka dia...

-oP_ida- said...

xsabaq nak jmpak amani......hoyehhh

tp amani teruja dak arr nak jmpak kakak sOfia....hihihih

sW33tdARLiNG said...

but why pink...?? why why why????

rATu kEBaYA said...

comeinya dia.. rasa nak cubit2 pipi tu

eLLy said...

Ohh ini lah dia pengganti si ekin mawi tu ye ;p

Dilla Ady said...

alolololo...tomey ustajah tecik nih..

etiey.com© said...

sejok hati bonda amani wehhhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails